י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הדורס נעצר

אירוע חמור בוולפסון: בן משפחתו של חולה דרס ופצע שני מאבטחים

אירוע תקיפה חמור ואלים במיוחד התרחש היום בשעות הצהרים ברחבת המיון של המרכז הרפואי וולפסון בחולון • בן משפחתו של מטופל דרס בכוונה תחילה שני מאבטחים ובעקבות זאת נעצר על ידי יחידת האבטחה והועבר לטיפול משטרתי

אירוע חמור בוולפסון: בן משפחתו של חולה דרס ופצע שני מאבטחים
ניידת משטרה צילום: דוברות המשטרה

אירוע תקיפה חמור במיוחד התרחש היום (שלישי) בשעות הצהריים ברחבת המיון של בית החולים וולפסון שבחולון. בן משפחה של אחד מהחולים המאושפזים במקום פתח בנסיעה מהירה ודרס את שני המאבטחים ששהו במקום. הנהג הדורס נעצר, והרקע לאירוע לא ברור עדיין. 

ניר כץ, מנהל מערך האבטחה במקום, מסר: "אנו נמשיך לעשות את עבודתנו במסירות וביעילות, בשיתוף משטרת ישראל, על מנת לשמור על תחושת הביטחון של העובדים ושל ציבור המבקרים". 

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, הוסיפה: "לצערנו, אירועי אלימות ותקיפת אנשי צוות בבתי חולים ובחדרי המיון מתרחשים כמעט בכל יום במוסדות רפואיים בארץ. מדובר בתופעה קשה שיש להוקיעה ולשרש אותה מן היסוד. נפעל במלוא הכוח ונפעיל כל סמכות שיש ברשותנו על מנת לוודא שאנשי הצוות שלנו יוכלו לפעול בסביבה בטוחה".

לדבריה, "אנשי מערכת הבריאות נמצאים בחזית ומעניקים שירות לאוכלוסיה מתוך מסירות רבה ובתוך תנאים מורכבים", ציינה ד"ר אנגל. "אפעל בכל האמצעים על מנת להעניק לצוותים שלנו בביה"ח וולפסון את מלוא הגיבוי ומלוא הביטחון בהגיעם למשמרת. מגיע להם כל הכבוד על המקצועיות והמסירות, ובמיוחד בתקופה עמוסה זו".

בית חולים וולפסון חולון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד