י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בדרך למעלה

נחשף: זהו בנו של הטרוריסט שישראל חיסלה

אתמול נחשף כי לעימאד מורנייה, הטרוריסט שחוסל על ידי ישראל, יש בן נוסף שעד כה לא היה ידוע עליו. על פי הדיווחים, עוד נשמע על הבן בקרוב

נחשף: זהו בנו של הטרוריסט שישראל חיסלה
מורנייה שחוסל והבן שנחשף צילום: באדיבות המצלם

עד היום שרותי הביון בעולם ידעו על שני בנים ובת של חסן עימאד מורנייה, איש הביצועים של חיזבאללה שהיה גם מקורבו של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני. מורנייה חוסל לפני כמה שנים במה שנודע כאחד החיסולים המורכבים שהוציאו שרותי המודיעין הישראלים.

בנו של מורנייה ג'יהאד, חוסל בחזית הגולן, מוסטפא, האח הבכור, פועל בחשאי על ציר איראן-סוריה ולבנון. הבת זיינב עוסקת בקידום אירועי "ההתנגדות".

 

אתמול (שני) צץ אח לא מוכר שמתווסף לפאזל המשפחתי - חסן מורנייה. על פי הדיווח, השם הזה כנראה עוד ישתלב בעתיד. כך מדווח הבלוג 'אינטלי טיימס'.

כזכור, ב2015 חמישה אנשי חיזבאללה, כולל ג'יהאד מורנייה, בנו של רמטכ"ל חיזבאללה לשעבר, עימאד מורנייה שחוסל בפצצה שהונחה ברכבו ב-2008, נהרגו בתקיפת חיל האוויר בסוריה.

מורניה הבן היה אחראי על גיזרת רמת הגולן ותכנן פיגועים נגד ישראל. לאחר הפרסום הגיב דובר צה"ל. "אנו לא מתייחסים לדיווחים זרים". הוא חוסל על ידי טיל שנורה ממסוק לעבר שיירה ג'יפים בו נסע והוא נהרג במקום. וכך סיים את חייו בדומה לאביו שחוסל גם הוא.

מלבד ג'יהאד מורנייה שחוסל, ישבו בתוך הג'יפים מוחמד עיסא, מפקד כוחות חיזבאללה בגזרת הגולן הסורי, והגנרל האיראני אללה דדי, שהיה יועץ לצבא הסורי מטעם משמרות המהפכה של טהרן.

מורנייה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד