י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שנות ה-80 בעין הסערה

הקליפ החדש: ש"ס ייתבעו? היוצר מני אסייג מגיב

בסרטון שהפיצה היום מפלגת ש"ס, נצפו שלושה שחקנים מהסדרה המוכרת שנות ה-80, בו הם נראים שרים ומנגנים ושבמהלך השיר, מצטרף יו"ר שס, השר אריה דרעי • בד"כ, כשמפלגה מבקשת ליצור סרטון בחירות עם שחקנים מובילים, עליהם לבקש אישור ממשרדי היח"צ, פה, הם פנו ישירות למני אסייג שאישר להם ללא בעיה • מדוע? האזינו

הקליפ החדש: ש"ס ייתבעו? היוצר מני אסייג מגיב
הסרטון של ש''ס צילום: צילום מסך

במסגרת פינת 'אומן באמונה' המשודרת בתכנית 'חידודון' בהגשת עמי מימון, התראיין היום (שלישי) התסריטאי והיוצר מנחם (מני) אסייג, כותב סדרות, וביניהם הסדרה אולי הכי מוכרת כיום, 'שנות השמונים', שסיפר על קרבתו ליהדות, על התפילין, על האמונה ועל ספר דברים.

"כל מה שקשור להאדרת שמו של הקב"ה בעולם, לא צריך אישורי יח"צ וכדו', אם יש תלונות, עלי!" אומר מנחם אסייג למימון בתגובה לסרטון של מפלגת ש"ס שיצא היום, ובו נראים שלושה משחקני הסדרה שנות ה-80.

"גדלנו בבית של אמונה" מספר אסייג, "בית של חום עם תפילין, תפילות, קידוש ונרות שבת, כששואלים אותי על אבא שלי, זה גם על אמא שלי, כי הם אחד. אני היום יוצר וכותב סדרות לכל האומנים המובילים מהשורה הראשונה, ואני משתדל שבאמצעות החיוך ובדרך הנעימה, להראות את הפנים היפות של הדת, שיבינו שהיא לא נושכת וזה לא מפחיד". אומר אסייג למימון בקול ברמה.

"יש לי חיבור עצום לרב יאשיהו פינטו, ואני משווק את הסגולה לקריאת ספר דברים, לרפואתו ובכלל להצלחת והצלת עם ישראל", הוסיף אסייג.

עמי מימון קמפיין בחירות תנועת ש"ס זכויות יוצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד