י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ממשיך להסעיר

ההקלטות המטרידות שנחשפו: שר המשפטים מתערב

שר המשפטים אמיר אוחנה קורא ליועמ"ש אביחי מנדלבליט ולח"כ גבי אשכנזי לפזר את עננת החשד ולהתיר את פרסום ההקלטות המצויות תחת צו איסור פרסום

ההקלטות המטרידות שנחשפו: שר המשפטים מתערב
שר המשפטים אמיר אוחנה צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

שר המשפטים אמיר אוחנה, קרא היום ליועץ במשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ולחבר הכנסת גבי אשכנזי, לפזר את עננת החשד ולהתיר את פרסום ההקלטות המצויות תחת צו איסור פרסום בפרשת הרפז.

"חשיפת הקלטות, שאנחנו שומעים שזה רק קצה הקרחון, לא מותירה ברירה אלא להסיר מיידית את צווי איסור הפרסום בחקירות אשכנזי-מנדלבליט במה שקרוי פרשת הרפז" אומר שר המשפטים אוחנה.

"הציבור חייב לדעת עוד לפני הבחירות - כדי לאפשר דיון ציבורי שקוף ופתוח - את כל העובדות על טיב הקשר בין אשכנזי למנדלבליט והאם ייתכן שהוא השפיע על החלטותיהם".

שר המשפטים אוחנה מדגיש כי "אין המדובר על סודות צבאיים או דברים הנוגעים לביטחון המדינה אותם ניתן בקלות לצנזר, אין המדובר על נושאים אישיים משפחתיים - אין לציבור עניין באלה. אני קורא ליועץ המשפטי לממשלה ולחבר הכנסת גבי אשכנזי לפזר את עננת החשד מעל הפרשה ולהתיר את פרסום ההקלטות".

"מדובר בהקלטות שבוצעו בלשכה ציבורית - לא בביתו הפרטי של אף אדם. בטוחני כי בני גנץ ויאיר לפיד שחרטו על דגלם את ערכי השקיפות, היושר וטוהר המידות – יתמכו בחשיפת הקלטות עוד לפני הבחירות, אלא אם יש להם מה להסתיר".

אביחי מנדבליט אמיר אוחנה מסמך הרפז גבי אשכנזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד