י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מצלמות האבטחה ייבדקו

הקיצוניים החציפו פניהם כלפי ראש הישיבה: תומך בציונים

קיצונים בלייקווד החציפו פניהם בכתבי פלסתר נגד ראש ישיבה מפורסם • הם לקחו את המודעות הגדולות שנתלו לפרסום על הכנס הגדול, והחליפו את התוכן עם תכנים הקוראים בגנותו • בימים הקרובים יבדקו מצלמות האבטחה כדי לדעת מי הם החצופים שתלו את המודעות המבזות

הקיצוניים החציפו פניהם כלפי ראש הישיבה: תומך בציונים
הרב אליהו ברודני שליט"א צילום: באדיבות המצלם

קיצונים מלייקווד פעלו בגסות בכתבי פלסתר נגד ראש הישיבה. לקראת כינוס חיזוק מיוחד לאברכים שהתקיים בראשות הגאון רבי אליהו ברודני ראש ישיבת מיר והגאון רבי דוד שוסטל ראש ישיבת לייקווד, פרסמו גורמים קיצוניים מודעות בכינויי גנאי על הגר"א ברודני, בין הדברים גם נכתב כי הוא מראשי תומכי הציונות העולמית.

'בית מדרש גבוה' עם 6000 אברכים, מקיים פעם בשנה אסיפה חשובה לכלל האברכים על עניינים שעל סדר היום. שלום בית, חינוך, נוער חרדי שעבר תקיפות שונות, וכו'. הגאון רבי אליהו ברודני, ראש ישיבת מיר בארצות הברית. וממנהיגי הציבור החרדי. רבים משחרים לפתחו בשאלות הרות גורל, והוא אחד מבעלי חסד ובעלי עצות מהגדולים באמריקה. הוא מקבל הרבה מאד אנשים בלייקווד שלוש פעמים אנשים עד השעות הקטנות של הלילה. והכל לשם שמים.

המודעות המבזות את ראש הישיבה

קיצונים אלמונים לקחו את המודעות הגדולות שנתלו לפרסום על הכנס הגדול, והחליפו את התוכן עם ביזוי תלמיד חכם נורא ואיום.

הרב ברודני מוסר שיעור פעם אחת בשנה ב'ישיבה יונברסטי', שם הוא מחזק סטודנטים ותלמידים לקראת הימים הנוראים. והארחי פרחי ביזו אותו וכתבו: "מגיד שיעור בישיבת רבינו יצחק אלחנן". וכינו אותו 'ציוני' גדול.

אחד מהאנשים שהיו בכנס מספר ל'בחדרי חרדים', כי 1500 אנשים הגיעו למקום, והיה ערב חזק מאד מבחינה רוחנית, "אנחנו לא מתייחסים למעשים של אנשים נבזים", הוא אמר.

אחותו של ראש הישיבה הרב ברודני, היא רעייתו של אחד מראשי ישיבת תפרח, הרב מנחם בן מנחם. אחיו הוא משגיח בישיבת בית מדרש גבוה, הרב אבי ברודני.

אחד מעסקני הקהילה בלייקווד אמר ל'בחדרי חרדים' כי "הרבנים בלייקווד בינתיים לא מחו נגד הפגיעה ברב ברודני שליט"א, אך מחאה בוודאי תצא. ובימים הקרובים יבדקו מצלמות האבטחה כדי לדעת מי הם החצופים שתלו את המודעות המבזות".

הרב אליהו ברודני לייקווד חרדים קיצוניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד