י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אישה ושלושה גברים

חטפו אדם כדי לסחוט ממנו 400,000 ש"ח

האלימות במגזר הערבי: שלושה גברים ואישה נעצרו והואשמו לאחר שחטפו אדם בכדי לסחוט ממנו ומילדיו 400 אלף שקלים | השתמשו בנערה בת 18 בכדי לבצע את הסחיטה 

חטפו אדם כדי לסחוט ממנו 400,000 ש"ח
מעצר חשודים על הכביש צילום: דוברות המשטרה

אישה ושלושה גברים שחטפו אדם כדי לסחוט ממנו כסף: לפני כשבועיים בשעות הלילה המאוחרות, דווח למשטרה על אדם שהצליח לברוח משלושה רעולי פנים, שאיימו עליו באמצעות סכין וחפץ שדומה לאקדח, לאחר שתקפו אותו וקשרו אותו, בסמוך לעיר סח'נין בצפון הגליל, כדי לסחוט ממנו ומילדיו 400,000 ש"ח.

כוחות משטרה רבים נפרסו בעיר והחלו בסריקות נרחבות לאיתור הנאשמים ובמקביל נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים לאיתור הנאשמים, שנמלטו מזירת האירוע באמצעות רכבו של הקורבן. חוקרי משטרת ישראל הוזעקו למרכז הרפואי לגליל בנהריה כדי לגבות את עדותו של הקורבן וחוקרים נוספים איתרו את זירת האירוע, אספו ממצאים ופתחו בחקירה.

מספר שעות בודדות לאחר תחילת החקירה, איתרו החוקרים בסמוך לכניסה לטייבה, שניים מהנאשמים בן 27 מסח'נין ובן 34 משפרעם, עם רכבו של הקורבן. השוטרים חסמו את הרכב ועצרו את השניים כאשר ברשותם נמצא הטלפון הנייד של הקורבן. מחקירה ראשונית עלה כי בת 18 ובן 54 מסח'נין, ואלה אותרו אף הם ונעצרו - תוך פחות מ-24 שעות מתחילת החקירה.

מהחקירה עלה, כי לאחד לנאשם בן 54 הכרות מוקדמת עם הקורבן, והוא הציע לשני הנאשמים הנוספים, לחטוף את הקורבן ולדרוש ממנו מיליון שקל, כאשר על פי התכנית המקורית הכסף יתחלק בינהם.

שלושת הנאשמים, פנו לצעירה בת 18 וסיכמו איתה כי זו תציע לקרבן להפגש במקום מסוים, שם כבר ימתינו לו השלושה הנוספים, ויחטפו אותו. הצעירה הסכימה, וזו הכווינה את הקרבן ליער סמוך לעראבה, שם המתינו שניים, וכשהם רעולי פנים ניגשו לרכבו.

באמצעות סכין וחפץ שנראה כמו אקדח, איימו על הקורבן לצאת מהרכב ודחפו אותו למושב האחורי של הרכב. לאחר מכן הצעירה עזבה את המקום, ובן ה-54 הצטרף לרכב. השלושה אזקו את ידיו של הקרבן בחוט, תקפו אותו ואילצו אותו להתקשר לבנו ולדרוש 400,000 ש"ח תמורת שחרורו.

בשלב מסוים הצליח הקורבן להימלט מהמקום לעיר סח'נין וליצור קשר עם בנו ועם תחנת המשטרה. כאמור, כלל הנאשמים נעצרו תוך פחות מיממה מהאירוע, מעצרם מעת לעת לבקשת המשטרה על ידי בית משפט השלום בחיפה.

לאחר חקירה יסודית של שוטרי משטרת ישראל, ולאחר שחומר החקירה הועבר לפרקליטות מחוז חיפה, הוגש כתב אישום כנגד ארבעת הנאשמים ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין עבירות של חטיפה לשם סחיטה, סחיטה באיומים, סחיטה בכח, פציעה בנסיבות מחמירות, גניבת רכב ונהיגה ללא רישיון נהיגה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד