י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מייצר ספין" • צפו

בנימין נתניהו הזמין את יו"ר 'כחול לבן' לעימות; כיצד הוא התחמק

אזרחי ישראל מצפים כבר שנים לעימות טלוויזיוני פומבי בין שני מועמדים לראשות הממשלה. האם זה סוף סוף יקרה? ובכן נתניהו מסיר את הכפפות ומזמין את יריבו הפוליטי לעימות שכזה בשידור חי | כעת נותר לגלות האם גנץ יאזור אומץ: "נעשה עימות, נדבר מול הציבור"

בנימין נתניהו הזמין את יו"ר 'כחול לבן' לעימות; כיצד הוא התחמק
בני גנץ/ בנימין נתניהו צילום: גילי יערי/תומר נויברג, פלאש 90

פחות משבועיים לבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו מזמין את יו"ר 'כחול לבן' לעימות פומבי לקראת הבחירות, כשאת ההזמנה הוא מעביר תוך כדי ראיון שני תוך שבוע ל'ערוץ 20', אותו גנץ מחרים מאז נכנס לחיים הפוליטיים.

נתניהו פנה ליו"ר 'כחול לבן' בשידור ואמר: "בני, בוא לעימות! תפסיק לפחד! תבוא לשלושה עימותים, תבוא לראשון גם טוב, תגיד מה שיש לך להגיד ואני אגיד מה שיש לי להגיד. כנראה שלגנץ יש בעיה, הוא לא עומד בלחץ. הוא לא עומד בלחץ של טלפרומפטר. אומרים לו תגיד ככה הוא אומר ככה". 

מתוך הטוויטר של ערוץ 20

ראש הממשלה הוסיף ואמר בשידור ב'ערוץ 20': "עזוב, בוא, תעמוד, אם אתה לא יכול לעמוד בלחץ של עימות טלוויזיוני איך תוביל את מדינת ישראל? אתה יודע איזה לחצים אני צריך להדוף? עמדתי מול כל העולם ונשיא ארה"ב שרצה הסכם גרעין מסוכן ואמרתי לא והלכתי מולו. בני גנץ תפסיק לפחד, בוא לעימות, מגיע לאזרחי ישראל לשמוע דברים כהוויתם בכלכלה, בביטחון, במדינאות".

"רונן צור עובד עכשיו שעות נוספות", עקץ נתניהו את יועצו של גנץ והזכיר כי מדובר ב"איש שהשווה את טראמפ להיטלר חושב מה נגיד, איך נצא מזה ולא נבוא? תבואו לעימות, תפסיקו לפחד. בני גנץ תבוא לעימות. ראש ממשלה שלא עומד בלחצים הכי בסיסיים לא יכול לעמוד בראש מדינה. שיתייעץ עם מקורבו אחמד טיבי", כך נתניהו.

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ התחמק כצפוי והגיב: "מה קרה נתניהו? נבהלת שיש תאריך לעימות שלך מול עדי התביעה אז אתה מייצר ספין? ב-17.3 אתה הולך לבית משפט ומדינת ישראל חייבת להתקדם".

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן נדחף ומצייץ בתגובה: "ביבי, שמחתי לשמוע סוף סוף שאתה מוכן לקיים עימות. אני קורא לך לעימות מולי לפני ה- 2 במרץ, בכל מקום ובכל שעה שתבחר".

ב'ערוץ 12' הוציאו פוש לעוקבים באפליקציה - בו כתבו: "נתניהו וגנץ - אנחנו מזמינים אתכם לעימות באולפן. יום שני 8 בערב, מי מגיע?".

נזכיר כי בשבוע שעבר הציע חבר הכנסת מיקי זוהר לקיים עימות בין ראש הממשלה נתניהו לבין יו"ר כחול לבן בני גנץ, כשהוא טוען לנתניהו שדבר כזה "יחדד לכולם את היכולות שלך על פניו. אתה תנצח אותו בנוק אאוט". אלא שלפניית 'ערוץ 12', השניים סירבו בתירוצים שונים.

הכתבת הפוליטית של הערוץ - דפנה ליאל סיפרה בשבוע שעבר כי פנתה ללשכות המועמדים והציעה לקיים עימות טלוויזיוני בערוץ המוביל שיערך בשידור חי, אלא שבליכוד הגיבו בציניות והודיעו כי יסכימו לעימות עם גנץ, רק אם הוא יבוא אליו יחד עם אחמד טיבי, משום שלטענתם לגנץ אין ממשלה בלי טיבי, כפי שהדבר עולה בקמפיין של הליכוד בימים האחרונים.

בכחול לבן שיודעים היטב כי יכולות התקשורתיות של מועמדם בני גנץ אינם יוצאות דופן לשון המעטה, בטח מול מועמד הליכוד נתניהו, השיבו גם הם לפנייה בשלילה, בטענה כי הם אינם מעוניינים לתת במה תקשורתית לנאשם בפלילים.

ובכן החדשות הטובות הן שלפחות צד אחד כבר מסכים והוא בנימין נתניהו, כעת נותר לגלות האם בני גנץ יסיר את הכפפות והפרומטרים ויאות לעימות שכולם מצפים לו - מאה אחוזי רייטינג מובטחים.

עימות טלוויזיוני בני גנץ בנימין נתניהו בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד