י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במעמד שר התורה וראש הישיבה

גפני מתריע: "מנדטים יעברו מצד לצד; זה מעשה שטן" • צפו

הקרב על השאננות מביא הערב את יו"ר 'דגל התורה' לעורר את הציבור - 13 ימים לפני שיצאו לקלפיות | בכנס בחירות במעמד שר התורה וראש הישיבה אמר: "האדישות זה מעשה שטן כי יכול להיות שנקום בבוקר שלא עבדנו מספיק חזק למשהו שהוא נורא ואיום חורבן" • צפו בדבריו

גפני מתריע: "מנדטים יעברו מצד לצד; זה מעשה שטן" • צפו
גפני בכנס הבחירות בבני ברק צילום: בחדרי חרדים

אנשי הקירוב של תנועת 'דגל התורה' התכנסו הערב (שלישי) בבני ברק, כדי להיערך לבחירות לכנסת ה-23. יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני התריע משאננות, שלדבריו היא "מעשה שטן" שעלולה לגרום לכך ששלושה מנדטים יעברו מצד לצד ויכריעו את הבחירות.

גפני התייחס לסכנה ואמר: "רוצים לפגוע בחינוך התורני הטהור, אבל שהם ילמדו כמו שאנחנו (המפלגות המסיתות) אומרים ולא כמו שאנחנו בהוראות כדולי התורה שומרים מכל משמר על החינוך הטהור ואנו אומרים אנחנו נרעב ללחם ולא נתן להם לפגוע בחינוך הטהור - הכל על השולחן".

עוד אמר חבר הכנסת גפני במעמד שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין: "אנחנו אומרים הרבה פעמים לעצמינו מה הנפק"מ הרי זה הפעם השלישית שאנחנו הולכים לבחירות וגם לא רואים את הסוף שיכול מאוד להיות שבלאו הכי לא יקרה כלום ולא יעזור שאנחנו נבחר כי יהיה בחירות רביעיות".

"אנחנו לא מודעים שזה מעשה שטן יכול מאוד להיות שבשבוע האחרון שתיים שלוש מנדטים עוברים מצד לצד ואז חס וחלילה מגיע שלטון שרוצה להרוס את כל מה שנבנה כאן על ידי גדולי התורה", אמר יו"ר 'דגל התורה' והוסיף "האדישות זה מעשה שטן כי יכול להיות שנקום בבוקר שלא עבדנו מספיק חזק למשהו שהוא נורא ואיום חורבן, ומצד שני עבודה חזקה הצלחה תהיה הצלחה של מרנן ורבני בכל הדורות ובדור הזה".

משה גפני דגל התורה בחירות 2020 כנס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד