י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עידן הפייק ניוז • החשש

נגיף הקורונה יכול להשפיע על זהות ראש הממשלה

"זהו כר פורה אינסופי למניפולציות על הבוחרים; בעלי אינטרסים יכולים להוריד את אחוז ההצבעה באזור מסוים בקלות" - כך טוען יועץ התקשורת איציק אלרוב 

נגיף הקורונה יכול להשפיע על זהות ראש הממשלה
פתקי הצבעה צילום: פלאש 90

יועץ התקשורת ומומחה לניהול קמפיינים איציק אלרוב שוחח עם ענת דוידוב ברדיו 103FM, וענה על השאלה איזה מניפולציות יכולות לעשות המפלגות באמצעות וירוס הקורונה, והאם אחוזי ההדבקה ישפיעו על זהות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל.

לדבריו של אלרוב הידיעות סביב נגיף הקורונה בן כר פורה ואינסופי למניפולציות ברשת, "אנשים יכולים לעשות כל מה שהם רוצים. לצורך העניין אני פעיל של מפלגה, ומעוניין להפחית את אחוזי ההצבעה בהוד השרון אני נכנס לקבוצה של מקומית, זורע פאניקה, ומספר שחולה קרונה הגיע לבחור - ככה מורידים את אחוזי ההצבעה במקום".

בהמשך סיפר על האפשרות לפרסם פוסט ולטרגט אותו בכדי שרק תושבים מעיר מסיימת יהיה חשוף לו, "אנשים אפילו לא מבינים מה הם יכולים לעשות דרך הרשתות החברתיות, ומה גם שעלינו לזכור שמדובר במערכת בחירות שלישית וכל כך משעממת". לדבריו המשימה הכי חשוב בבחירות הקרובות היא לשפר את אחוזי ההצבעה, "אנחנו לא צריכים להשפיע על מיליונים, מספיק להשפיע על־300 אלף איש שרוצים להגיע ולהצביע".

לדבריו עלינו להפסיק לצרוך ידיעות ברשת, ורצוי לחזור למדיות המסורתיות יותר כמו טלוויזיה, רדיו, ועיתונים. "אנחנו לא חייבים לצרוך פייק ניוז, ולזכור שיש מאות פוסטים שיכולים לנוע ברחבי הרשת בתקופה האחרונה, אבל לא בהכרח נצליח לעקוב אחריהם. אם אנחנו לא מצליחים לעקוב אחר מי שחוזר מהמזרח ומגיע לארץ איך נעקוב אחר פוסטים?".

קורונה פייק ניוז איציק אלרוב רשתות חברתיות רדיו 103 FM יום הבחירות בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד