י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"וַהֲסִרֹתִי מַחֲלָה מִקִּרְבֶּךָ"

ייכנסו לבידוד: התפילין ששוגרו לישראלים השבים מספינת הקורונה

וַהֲסִרֹתִי מַחֲלָה מִקִּרְבֶּךָ: הנוסעים הישראלים שהגיעו מספינת הקורונה ייכנסו לבידוד מלא מיד עם הגיעם ארצה בבית החולים שיבא • הנוסעים התבקשו שבזמן שהותם לא ישתמשו בשום דבר שהיה בשימוש גם בספינה - כולל בתפילין • הסיפור המלא על התפילין שקיבלו והמכתב המרגש

ייכנסו לבידוד: התפילין ששוגרו לישראלים השבים מספינת הקורונה
התפילין שחולקו צילום: באדיבות המצלם

הנוסעים הישראלים מ"ספינת הקורונה" אמורים להיכנס לבידוד בבית החולים 'שיבא-תל השומר' מיד עם הגיעם ארצה. על פי הנחיית משרד הבריאות, בזמן שהותם בבידוד אסור להם להשתמש בשום דבר שבו השתמשו בזמן שהיו על הספינה, עד לחיטוי מלא של הדברים.

חלק מהנוסעים הינם יהודים שומרי תורה ומצוות, וההנחיה של משרד הבריאות יצרה אצלם בעיה חמורה, כיוון שלפיה הם לא יוכלו להשתמש בתפילין שלהם.

משפחותיהם של אותם הנוסעים פנו אתמול (שלישי) לאור מאיר מימון, יו"ר 'יהדות התורה' באילת, עיר מגוריהם, בבקשה לסייע בהשגת תפילין עבור בני משפחתם.

מימון פנה למר חיים עמר, יו"ר המועצה הדתית באילת, שנענה בשמחה לבקשה, ובשעה הקרובה התפילין יועברו למשפחות שעושות את דרכם מאילת לכיוון נתב"ג.

אל התפילין צורפה הפתעה מחממת לב - מכתב אישי מיו"ר המועצה הדתית חיים עמר, שכתב להם בין היתר כי הוא "שמח להעניק להם תפילין שישמשו אותם בזמן שהותם בבידוד". הוא הוסיף ברכה אישית וכתב: "יהי רצון שיקויים בכם הכתוב והסירותי מחלה מקרבך".

דובר המשפחות, אליהו אליוביץ, סיפר ל'בחדרי חרדים', כי המשפחות שמחו לשמוע שלאחר השחרור מהבידוד יימסרו התפילין לתרומה עבור משפחות נזקקות לזכות נוסעי ספינת הקורונה שיחזרו בריאים ושלמים.

קורונה תפילין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד