י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הסוהר כ' נחשף • צפו

"נעלמתי יומיים לפני החתונה כדי להשלים את המשימה"

"נעלמתי יומיים לפני החתונה כדי להשלים את המשימה ..." • הותר לפרסום: דבריו של הסוהר כ' - שהופעל כסוכן בבית סוהר במרכז הארץ וסיכל החדרת סמים קשים לכלא

"נעלמתי יומיים לפני החתונה כדי להשלים את המשימה"
אילוסטרציה צילום: pexels

הותר לפרסום: פעילות סמויה של שני סוכנים שהופעלו ע"י חטיבת המודיעין ויחידת 'דרור' של שירות בתי הסוהר, סיכלה הברחתם של סמים מסוגים שונים לתוך מתקני הכליאה והביאה למעצרם של 4 חשודים.

בחודשים האחרונים הפעילו קציני יחידת 'דרור' בחטיבת המודיעין של שירות בתי הסוהר שני סוכנים בבתי סוהר שונים, אחד במחוז דרום והשני במחוז מרכז.

שני הסוהרים קיבלו באירועים שונים פניה מאסירים פליליים הצעה להבריח לתוך בית הסוהר סמים תמורת תשלום. הסוהרים דיווחו מייד לקציני המודיעין של בתי הסוהר וגויסו כסוכנים שהופעלו ע"י מדור הסוכנים בחטיבת המודיעין.

שני הסוהרים-סוכנים החלו בפעילות סמויה בבתי הסוהר מול האסירים הפונים ולאחר שנוצר איתם קשר על ידי בלדרי סמים מחוץ לכלא, המשיכו את הפעילות הסמויה מולם לתיאום מועד ביצוע העסקה, התשלום והיעד הסופי אליו הסמים היו אמורים להגיע.

הפעילות הסמויה נמשכה עד ל'פיצוח' בו נעצר באירוע הראשון בלדר שהעביר לסוכן אלפי שקלים תמורת הברחת 148 כדורי סם מסוג סבוטקס לכלא, ובאירוע השני נעצר בלדר שניסה להבריח 95 גרם חשיש תמורת אלפי שקלים. בשני האירועים נעצרו בנוסף לבלדרים גם האסירים שיזמו את ההברחה.

חקירת המשטרה מתנהלת תוך המשך מעצרם של החשודים. בתום פעילות הפיצוח סיים הסוהר כ. את ההכנות לחתונה אליה הגיע נרגש ביותר ובאמתחתו סיפור לא שגרתי.

בלשי וסוכני יחידת 'דרור' ימשיכו בפעילות גלויה וסמויה למניעת מחוללי פשיעה ופשיעה בתוך מתקני כליאה ומחוצה להן להגנה על ביטחונם האישי של תושבי המדינה.

סוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד