י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מעצר גליק

"התנהגות אימפולסיבית ובעייתית של המשטרה"

עו"ד עדי קידר המייצג את יהודה גליק : "התנהגות אימפולסיבית ובעיתית של המשטרה - לאור מעצר השווא שהביך אותם"

"התנהגות אימפולסיבית ובעייתית של המשטרה"
חיפוש בביתו של יהודה גליק צילום: יהודה גליק

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו, אשר מייצג את חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק, תוקף הבוקר (רביעי) את המשטרה על התנהלותה בעניין גליק.

קידר אשר ייעץ במהלך הלילה לגליק תיאר תחילה את השתלשלות העניינים, "אמש בחצות הלילה משטרת ישראל פושטת באגרסיביות רבה על ביתו של ח"כ לשעבר יהודה גליק. במקום בשעות אחה"צ להרים טלפון ולשאול את גליק האם בטעות מסמכים שהיו בתיק החקירה נלקחו בידו, הם פונים לבימ"ש להוציא צו חיפוש, ומגיעים איתו בחצות הלילה, לא פחות ולא יותר", אומר קידר.

קידר סיפר כי גליק מהרגע הראשון העמיד את המשטרה על טעותה "מהרגע הראשון מר גליק שיתף פעולה מלאה ומסר לחוקרים שהוא אינו יודע במה מדובר, והמסמכים היחידים שיצאו תחת ידו, הם מסמכי השחרור עליהם חתם בסוף חקירתו על המעצר ההזוי, מעצר השווא שהיה בשעות הבוקר.

חרף טענותיו אלו המשיכו החוקרים שעה ארוכה תוך שהם הופכים את ביתו, לבצע את החיפוש בסופו הוא אף נלקח לתחנת המשטרה ועוכב לחקירה בה מסר שוב את גרסתו המלאה. בשעות הבוקר הבטיח להם, לאחר שהם הבינו שגרסתו היא נכונה, שהוא יבדוק עם עוה"ד לו מסר את המסמכים אם המסמכים נמצאים תחת ידו." סיפר קידר.

לסיום תקף עו"ד קידר את התנהלות המשטרה, "משטרת ישראל מפגינה שוב התנהגות אימפולסיבית ובעייתית והכל לאור העובדה שהמעצר המוקדם היה מעצר שווא שהביך את משטרת ישראל."

נזכיר כי אתמול (שלישי) בשעות הבוקר נעצר גליק במהלך סיור בהר הבית, וזאת לאחר שהשוטרים במקום טענו כי הלך לאט מידי בשטח ההר, לאחר מספר שעות במהלכן נחקר שוחרר גליק.

ממשטרת ירושלים נמסר: לפני זמן קצר, סיימה המשטרה חיפוש על פי צו של בית משפט ועיכבה לחקירה את החשוד שהפר הבוקר את הסדר בהר הבית וזאת בגין עבירות של שיבוש הליכי משפט וגניבה.

היום בסיום החקירה של החשוד עלה החשד כי הוא גנב חומרי חקירה  טרם יציאתו מחדרי החקירות, ובעקבות החשדות פנתה המשטרה לבית המשפט שאישר את בקשתה לצו חיפוש בביתו של החשוד, בהמשך הערב הגיעו שוטרים לביתו והמתינו עד הגעתו בשעות הלילה ולפני זמן קצר סיימו השוטרים את החיפוש ועיכבו את החשוד לחקירה.

יהודה גליק ארגון חוננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד