י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ח"כ גפני ב'מרכז אחים': "לפיד לא מבין בכלכלה – הוא לא למד בכולל"

למה אמר לפיד ש"היחיד שלא מפחד מאגף התקציבים זה גפני"? • באירוע יוקרתי ב'מרכז אחים' בבני ברק, בנוכחות אישי ציבור, אנשי עסקים ובכירים בשירות הציבורי נחשפה רשימת 40 המשפיעים על הכלכלה החרדית מתחת לגיל 40

ח"כ גפני ב'מרכז אחים': "לפיד לא מבין בכלכלה – הוא לא למד בכולל"

את הדברים אמר יו"ר ועדת הכספים ויו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני באירוע 40 המשפיעים על הכלכלה החרדית מתחת לגיל 40 שנערך הערב (ג) במרכז אחים בבני ברק. בנאום שנשא ח"כ גפני שעסק בסוגיות כלכליות וההשפעה של יהדות התורה על מהלכים כלכליים היסטוריים, הוא שיתף את הנוכחים בהתנהלות ח"כ יאיר לפיד בשעה ששימש כשר האוצר במהלך הדיונים על חוק מע"מ אפס.

"חמישה חודשים התנהל הדיון האם פוטרים ממע"מ מי שקונה דירה, שזאת אגב טעות כלכלית ממדרגה ראשונה, לא כך מוזילים את מחירי הדירות. המשמעות של העניין שאם פוטרים ממע"מ אז יכול להיות שהקבלנים יתעשרו מזה, יכול להיות שזה יועיל להם. זה לא מוזיל מחירים של דירות. רק הוא לא הבין, לפי דעתי גם היום הוא לא מבין. הוא לא מבין בכלכלה בכלל, הוא לא למד בכולל".

בהמשך דבריו התייחס גפני גם לדיונים על חוק רווחי הגז שהתנהלו בוועדת המדע של הכנסת שהוא עמד בראשותה באותם ימים. "שאלו אותו החברים שלו (של לפיד), אנחנו מדברים על 450 מיליארד שקל שאנחנו נרוויח במשך עשרים וחמש שנים המשמעויות הן של נושאים כלכליים, איך אתה נותן את זה לגפני, לוועדה אליו, כשהוא היריב הכי קשה שלך. ולפיד ענה להם, תדעו לכם אני אומר לכם, היחיד שלא מפחד בבניין הזה מאגף התקציבים זה גפני".

האירוע היוקרתי שהונחה על ידי מנכ"ל 'מרכז אחים ליזמות ועסקים' אהרון גפני, הוקדש כולו להעצמת הכלכלה והיזמים החרדים, השתתפו נציגים בכירים מעולם הכלכלה. בין המשתתפים שיכבדו בנוכחותם לצד ח"כ משה גפני, ראש עיריית לוד יאיר רביבו, חבר נשיאות הארגונים העסקיים דובי אמיתי, נציגי הפורום הכלכלי חברתי ועוד בכירים ואנשי עסקים.

במהלך האירוע שהיה סגור למשפיעים ואנשי עסקים נחשפה רשימת 40 המשפיעים על הכלכלה החרדית מתחת לגיל 40, ונערך טקס הענקת תעודות למשפיעים על ידי הבכירים שנכחו במקום. המשפיעים החרדים הצעירים, מגיעים מכל תחומי העיסוק, החל מהשירות הציבורי, עולם היזמות והעסקים, תחום הבנקאות, התקשורת, דיגיטל, תעסוקה, קרנות, שיווק ותחומים נוספים.

פרוייקט המשפיעים, הינו מיזם משותף של אתר החרדי הגדול בעולם 'בחדרי חרדים', אתר חדשות הכלכלה החרדי 'ביזנעס' ומרכז אחים ליזמות ועסקים'. הגופים המרכזיים בקידום הכלכלה החרדית וקידום אנשי עסקים חרדים בדגש על ליווי ופיתוח לעצמאיים.

לדברי איש העסקים החרדי אברימי קליגר מיוזמי האירוע: "מדובר באירוע ראשון מסוגו שמנכיח את העוצמה של הכלכלה החרדית ומעלה אותה על הבמה. המודעות לחשיבותה של הכלכלה והיכולת שיש לכל אחד ליצור ערך שמשפיע לטובה גם על הסביבה שלו, יכולה להזניק קדימה את כל החברה החרדית ולתרום בצורה דרמטית גם לפיתוח הכלכלה הישראלית כולה".

חלק מהקהל באירוע • קרדיט: אפי גרינוולד

משה גפני משפיעים מרכז אחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד