י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נחליט שהוא גנב"

יהודה גליק מגיב: המשטרה ניפחה כדי להסיח הדעת

לאחר החיפוש באישון לילה בבית חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק והסערה שפרצה בעקבותיו, גליק מגיב ותוקף את המשטרה: "בוא נחליט שיהודה גליק גנב ואז לא ידברו על הר הבית"

יהודה גליק מגיב: המשטרה ניפחה כדי להסיח הדעת
גליק צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק, נעצר אתמול בהר הבית ומספר שעות לאחר ששוחרר נערך בביתו חיפוש כשלאחריו הוא עוכב שוב.

המשטרה הגיבה על הביקורות שהופנו נגדה סביב החיפוש בביתו של הח"כ שלעבר בשעת ליל מאוחרת ומסרה כי "בסיום החקירה של החשוד עלה החשד כי הוא גנב חומרי חקירה טרם יציאתו מחדרי החקירות, ובעקבות החשדות פנתה המשטרה לבית המשפט שאישר את בקשתה לצו חיפוש בביתו של החשוד".

בהמשך הערב, כך המשטרה, הגיעו שוטרים לביתו של יהודה גליק כדי לערוך חיפוש אחר אותם מסמכים שנגנבו, אולם הוא לא היה בביתו. השוטרים המתינו עד הגעתו בשעות הלילה, ובשעת לילה מאוחרת סיימו השוטרים את החיפוש ועיכבו את גליק לחקירה.

גליק הגיב היום בחשבון הטוויטר שלו וכתב "אין לי מושג איך המסמכים המדוברים הגיעו לידי התקשורת", זאת לאחר שהמסמכים שנעלמו מהמשטרה - פורסמו באתר "סרוגים". לדבריו, "אין לי כל קשר לזה. כפי שאמרתי בחקירה, המסמכים נלקחו בטעות אנוש והוחזרו במלואם במהירות האפשרית ומבלי שעיינתי באף אחד מהם".

מוקדם יותר היום (רביעי) התייחס גליק בראיונות לחדשות 12 וחדשות 13 לטענות כי הוא גנב מסמכי חקירה ואמר כי "החומר זה מסמכים שנמצאים על המחשב. בוא נגיד שזה נעלם - הם היו מדפיסים אותו מחדש. האירוע הנקודתי שהם מדברים עליו הוא אירוע של טעות אנוש, המשטרה ניפחה את זה. אתמול המשטרה החליטה 'בוא נחליט שיהודה גליק גנב ואז לא ידברו על הר הבית'. אז אני לא אתן שלא ידברו על הר הבית".

בהמשך תקף גליק את המשטרה ואמר "אני אצטט את הנשיא טראמפ בדיל המאה - הר הבית לכולם. לא יכול להיות שבהר הבית אדם, בגלל שהוא יהודי, מכתיבים לו - תלך מהר, תלך לאט, אם לא תלך מהר אנחנו נעצור אותך. מה זה הדבר הזה? אני מציע שתדבר עם שני חברי הקונגרס שהלכו איתי באותו יום – שיבחו אותי. הם נפגשו היום עם ראש הממשלה והתפעלו מהיחס האדיב שלי כלפי המשטרה והתרשמו לרעה מזה שמה פתאום המשטרה כל הזמן מסתובבים?".

יהודה גליק הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד