י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בוועידת הנשיאים

המנכ"ל: אלו האשמים בדה-לגיטימציה לישראל

בנאומו בוועידת הנשיאים של הארגונים היהודים-אמריקאים בירושלים, הסביר מנכ"ל המשרד לנושאים אסטרטגיים, צחי גבריאלי, מי האחראים לדה-לגיטימציה של ישראל בעולם • "בתקופה מאתגרת זו, אסור לנו לפעול עם ידיים קשורות מאחורי הגב"

המנכ"ל: אלו האשמים בדה-לגיטימציה לישראל
פעילי BDS בלונדון צילום: תנועת רגבים

מנכ"ל המשרד לנושאים אסטרטגיים, צחי גבריאלי, דיבר לפני זמן קצר (רביעי) בוועידת הנשיאים של הארגונים היהודים-אמריקאים בירושלים והסביר מי לדעתו אחראים על הדה-לגיטמציה כנגד ישראל בעולם. 

"לקמפיין הדה-לגיטימציה למדינת ישראל שלושה קודקודים: הרשות הפלסטינית, ארגוני הטרור וארגוני חברה אזרחית ברחבי העולם המובילים את קמפיין ה-BDS, הקורא לחרם, משיכת השקעות והטלת סנקציות" אמר גבריאלי. 

גבריאלי טוען כי "שנת 2020 צפויה להציב בפנינו אתגרים לא פשוטים בזירה זו. קיבלנו טעימה לכך רק בשבוע האחרון עם פרסום מאגר החברות, הפועלות באיו"ש על ידי מועצת זכויות האדם של האו"ם. הפרסום לא נעשה בוואקום אלא בעקבות שנים של מכבש לחצים מצד גורמים פלסטינים, בראשם ארגוני חברה אזרחית ו-BDS, שאת קשריהם לארגון הטרור הרצחני – החזית העממית, חשפנו בדו"ח "מחבלים בחליפות" לפני שנה".

"למרות הכל, מסביר המנכ"ל, "בראיית הארגונים פרסום הרשימה הינו השלב הראשון בתוכנית. בכוונתם לפעול כבר בטווח הזמן הקרוב להרחבת הרשימה ולנצל את ההחלטה שהרשימה תעודכן בכל שנה כדי להמשיך בלחצים על הנציבה בנושא".

לסיום הוא אומר, כי "בתקופה מאתגרת זו, אסור לנו לפעול עם ידיים קשורות מאחורי הגב. המשרד לנושאים אסטרטגיים חייב להמשיך ולהוביל מדיניות התקפית נגד הקמפיין המתוזמר של ה-BDS. הקיצוץ הצפוי בתקציב המשרד לשנה הקרובה, מקשה עלינו להמשיך באותו קו, ויאפשר לראשונה מזה שלוש שנים לארגונים אלה להתארגן מחדש".

BDS חרם על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד