י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הכסף לצדקה

אם ייבחר: המיליארדר היהודי ימכור את נכסיו

יועצו הבכיר של המתמודד לראשות המפלגה הדמוקרטית, המיליארדר היהודי מייק בלומברג, אומר כי מעסיקו צפוי למכור את נכסיו הרבים באם יזכה בבחירות שיערכו בסוף השנה

אם ייבחר: המיליארדר היהודי ימכור את נכסיו
מייקל בלומברג צילום: מד"א

מייק בלומברג ימכור את חברת ההשקעות שלו ואת חברת התקשורת שהקים בשנות השמונים, שהפכו אותו למיליארדר ואשר נושאות את שמו, אם ייבחר לנשיא ארה"ב, כך אומר יועץ בכיר של בלומברג.

מייק בלומברג הוא יהודי ואוהב ישראל אמיתי, ומתמודד לראשות המפלגה הדמוקרטית. הוא מקווה לזכות בראשות המפלגה הדמוקרטית ואז להתמודד מול טראמפ על הנשיאות בסוף השנה.

בלומברג יעביר את החברות שלו לנאמנות עיוורת, והנאמן ימכור את החברה לאחר מכן, כך אומר היועץ הבכיר של בלומברג, טים אובריין. ההכנסות מהמכירה יועברו לפילנתרופיות של בלומברג, שתעניק צדקה לארגונים שנלחמים בשינוי האקלים, ארגוני בריאות לציבור ומענקים לערים אמריקאיות.

המגבלה היחידה שבלומברג ישים על המכירה, היא שהיא לא תימכר לקונה זר או לחברה פרטית, אומר אובריאן. בלומברג, דמוקרט, משמש כיום כמנכ"ל החברה.

"אנחנו רוצים להיות במרחק של 180 מעלות מדונלד טראמפ סביב ניגודי אינטרסים פיננסיים". אמר אובריין לסוכנות הידיעות AP. "אנו חושבים שזה אחד הכתמים הגדולים ביותר בנשיאות. השיא של טראמפ הוא סירובו להתנתק מהאינטרסים הכספיים שלו ואנחנו רוצים להיות מאוד שקופים ונקיים וברורים עם המצביעים באשר לאיפה מייק נמצא בדברים האלה."

לפני כמה ימים שני האישים התקוטטו בטוויטר. הנשיא טראמפ צייץ בחשבון הטוויטר שלו נגד מייק בלומברג: "מיני מייק בלומברג הוא מפסידן שיש לו כסף אבל לא יכול להתווכח ובעל אפס נוכחות, תבינו. הוא מזכיר לי גרסה זעירה של "ג'ב אנרגיה נמוכה" של בוש, אבל לג'ב יש מיומנות פוליטית יותר והתייחס לקהילה השחורה הרבה יותר טוב מימני!". טראמפ התכוון בדבריו לג'ב בוש, אחיו של נשיא ארצות הברית לשעבר.

את הדברים אמר טראמפ לאחר הפרסום ברשת CNBC, לפיו מייק בלומברג שילם הרבה כסף לאנשי מדיה משפיעים ברשתות החברתיות כדי לפרסם מסרים סאטיריים אודותיו, בנוגע להתמודדותו לנשיאות המפלגה הדמוקרטית.

בלומברג הגיב לדברי טראמפ בציוץ משלו: "אנחנו מכירים את אותם אנשים בניו יורק. מאחורי הגב שלך הם צוחקים עליך וקוראים לך קרנבל נובח ליצן. הם יודעים שירשת הון והשקעת אותו עם עסקאות מטופשות וחוסר יכולת. יש לי את הרזומה והמשאבים להביס אותך ואני אביס".

דונלד טראמפ מייקל בלומברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד