ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תמורת אלפי שקלים

תיעוד: עורכת דין מבריחה סמים לאסיר בכלא

עורכת דין מאזור המרכז, נעצרה על ידי המשטרה בחשד שהבריחה סמים לאסיר בכלא רימונים בשתי הזדמנויות שונות. היום הוגשו נגד החשודה כתב אישום ובקשת מעצר • צפו

תיעוד: עורכת דין מבריחה סמים לאסיר בכלא
עו"ד מבריחה סמים לאסיר צילום: דוברות שב"ס

היום (רביעי), הוגש כתב אישום נגד עורכת דין מאזור המרכז החשודה כי הבריחה סמים לאסיר בכלא רימונים.

ביום רביעי בשבוע שעבר, דיווחו משירות בתי הסוהר למשטרה על עורכת דין שנתפסה כשהיא מבריחה סמים ללקוח שלה, אסיר במתחם הדרים שבכלא רימונים. מהדיווח התברר כי בלשי יחידת דרור של שב"ס עצרו את החשודה במתחם הדרים ומעצרה היה בהמשך לפעילות סמויה של חטיבת המודיעין של שב"ס.

חקירת המשטרה העלתה, כי עורכת הדין העבירה ללקוח שלה, אסיר בכלא רימונים, חבילה שהכילה סמים מסוכנים. קודם להעברת הסמים בכלא, החשודה נפגשה עם אחר בכפר קאסם. האחר העביר לחשודה מעטפה ובה 2 אריזות: אחת של סמים מסוג חשיש במשקל של 38.17 גרם והשנייה של סמים מסוג קנביס במשקל של 3.48 גרם.

בהמשך, עורכת הדין הגיעה במסגרת עבודתה כעו"ד לפגישה עם הלקוח שלה, במתחם הדרים. במהלך הפגישה, היא העבירה לאסיר את הסמים והוא הסליק אותם בתחתוניו. בנמשך ובתום הביקור, נערך לאסיר חיפוש על גופו ונמצאו ברשותו סמים.

חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר העברה נוספת של סמים ובאותה השיטה, מיום 13.1.20. סוג הסמים וכמותם אינם ידועים. גם בפעם זו, אחר יצר עימה קשר ומסר לה שמעוניין להעביר לה "כסף" על מנת שתעביר אותו "לבחור". האחר והחשודה נפגשו בת"א והאחר העביר לחשודה את הסמים. ביום 13.1.20 החשודה הגיעה לכלא במסגרת עבודתה כעו"ד והעבירה לאסיר את הסמים. כל זאת בתמורה ל-2,981 ₪ שהופקדו עבורה באמצעות שירות "מזומן בזמן", שירות העברת כספים באמצעות דואר ישראל.

מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והיום, מחלקת התביעות של מחוז מרכז הגישה נגדה כתב אישום המכיל 2 אישומים, בעבירות של סחר בסמים, פעולות בחפץ אסור/מסוכן בכלא וקשירת קשר לפשע. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. במהלך הדיון שוחררה החשודה בתנאים מגבילים. נציג המשטרה ביקש וקיבל במהלך הדיון עיכוב ביצוע ההחלטה על מנת להגיש ערר לביהמ"ש המחוזי והחשודה נותרה במעצר מאחורי סורג ובריח.

האסיר (23 כפר קאסם), נעצר אף הוא ביום 12.2.20 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. בדיון שהתקיים היום בבימ"ש השלום בפ"ת, מחלקת תביעות של מחוז מרכז הגישה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר. מעצרו הוארך היום ב-5 ימים ועד ליום 23.2.20.

הברחת סמים עורכת דין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד