י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הוא לא עומד בלחץ"

נתניהו לא מתייאש: "בני בוא לעימות" • צפו

"הוא לא עומד בלחץ של עימות טלוויזיוני, איך הוא יעמוד בלחצים הרבים שמופנים לרה"מ ישראל? בני גנץ מפחד לבוא", כך אומר הערב יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בכנס בחירות | הוא לא הרים ידיים וקרא שוב ליריבו להגיע לעימות ישיר אחד על אחד

נתניהו לא מתייאש: "בני בוא לעימות" • צפו
בנימין נתניהו בכנס בחירות צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך גם הערב לאתגר את יריבו הפוליטי יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ וקורא לו שוב להיענות להצעתו ולהגיע לעימות פומבי מול אזרחי ישראל.

בכנס 'הליכוד' בעכו אמר ראש הממשלה לנוכחים: "אתמול הזמנתי את בני גנץ לעימות טלוויזיוני. הוא מסרב. הוא לא עומד בלחץ של עימות טלוויזיוני, איך הוא יעמוד בלחצים הרבים שמופנים לרה"מ ישראל? בני גנץ מפחד לבוא. ישראל צריכה מנהיג אמיתי".

הוא המשיך ועלב ביריבו: "בני גנץ מפחד לבוא לעימות טלוויזיוני כי יראו שהוא לא מנהיג. הוא מצטט דברים שנותנים לו פרסומאים, אין לו מה להציע, הוא לא עומד בלחץ והוא איש שמאל, בגלל זה הוא מסרב לבוא לעימות. אבל אני קורא לו שוב, בני גנץ בוא לעימות. אזרחי ישראל צריכים לראות במי הם בוחרים, מה העמדות, כיצד אתה מתמודד עם לחצים, בוא לעימות".

בתוך כך, ב'ערוץ 12' פורסם הערב סקר שערך מנו גבע בעלי מכון 'מדגם', ממנו עולה כי 60% מאזרחי ישראל מייחלים לעימות שכזה, לעומת 21% שמתנגדים. 16% השיבו כי הם אינם יודעים.

בנימין נתניהו כנס בחירות עימות טלוויזיוני עימות בשידור בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד