ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לא משאיר קצוות פתוחים

המקורב השמיץ, נתניהו התקשר לרב והתנצל

אחרי שמקורבו ואיש אמונו נשמע בטלוויזיה מזלזל במנהיג הציונות הדתית ומכנה אותו "דרוקמן ושמוקמן", ראש הממשלה חייג הערב אל הרב והתנצל על הדברים שהיוו פגיעה בו 

המקורב השמיץ, נתניהו התקשר לרב והתנצל
נתניהו בשיחת טלפון צילום: פלאש 90

לאחר שאמש פורסמה ב'ערוץ 12', הקלטה של שיחה בין יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר למקורבו של ראש הממשלה ושליחו למשימות מיוחדות נתן אשל, בו כינה את רבה של ציונות הדתית הרב חיים דרוקמן בכינוי שאינו הולם, ראש הממשלה חייג לרב להסביר את הדברים והתנצל עליהם.

בלשכת ראש הממשלה עדכנו הערב (רביעי) כי "ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב עם הרב דרוקמן שיחה חמה וטובה. בשיחה אמר לרב שהדברים שפורסמו אתמול לא נאמרו על דעתו", עוד נמסר כי "נתניהו איחל לרב דרוקמן בריאות טובה והדגיש בפניו שהדרך הבטוחה להקים ממשלת ימין חזקה היא להצביע לליכוד בהנהגת רה"מ נתניהו".

כזכור, בהקלטות שפורסמו אמש, נשמע איתמר בן גביר אומר לנתן אשל כי "בנט, כולם מאמינים, כל הרחוב מדבר על זה שהוא הולך יום למחרת הבחירות עם גנץ".

נתן אשל השיב: "גם אני חושב את זה, אני בטוח, איתמר. אני גם אמרתי את זה, הסברתי את זה גם לביבי, למה אין סיכוי שבנט ירצה ללכת איתך (ברשימה אחת), כי לא תהיה לו את האופציה ללכת עם גנץ. אני אמרתי את זה גם לביבי, חבל על המאמצים ללכת לרב דרוקמן ושמוקמן וכל הדברים האלה זה שטויות...".

בתגובה להודעת ראש הממשלה הערב, פרסם  הרב דרוקמן הבהרה: "אני קורא להצביע אך ורק לרשימת ימינה שסימנה טב. על נציגי רשימת ימינה ניתן לסמוך שהם ייאבקו בכל תוקף על זהותה היהודית של מדינת ישראל ועל הישארותה של ארץ ישראל בידי עם ישראל. הצבעה לרשימת ימינה היא שתבטיח ממשלת ימין בראשותו של ראש הממשלה נתניהו".

נתן אשל הרב חיים דרוקמן ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד