י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ניקוי שטיחים עד הבית מבצע חם לתושבי תל אביב

לפעמים השטיח שלנו למראית עין, נראה נקי, אך הלכלוך חודר לעומק הסיבים, מה שגורם לכר חיידקים להתהוות וכן לקרדית האבק שגורמת נזק לבריאות בני הבית ובריאותכם • זה הזמן למצוא חברת ניקיון שתטפל בו באמצעות ניקיון יסודי ומקצועי

ניקוי שטיחים עד הבית מבצע חם לתושבי תל אביב
ניקוי שטיחים צילום: pixsabay

בכל בית בישראל, ניתן למצוא כל מיני שטיחים מרהיבים אשר מוסיפים יופי, אם לסלון, לחדרי השינה או למסדרונות בבית. יש לבצע תחזוקה קבועה בשטיחי הבית, המשרד או בית העסק, היות ורגליים, נעליים, אבק, שיער, חול, נוזלים ופירורי אוכל. השטיחים, סופגים כמויות גדולות של לכלוך וזיהום וגם אם נשאב אותם הלכלוך יחדור לעומק השטיח. ו הסיבה, כי יש להזמין חברת ניקוי שטיחים בתל אביב, במידה ואתם גרים באזור זה. השטיח חייב ניקוי יסודי ומקצועי, לפחות אחת לשנה וישנם כאלה שמזמינים חברה מקצועית לביתם או לבית העסק, גם פעמיים בשנה. אין טעם להמתין לפני בוא החגים על מנת להזמין חברת ניקוי שטיחים, כי אם ברגע שהשטיח כבר מראה סימני לכלוך, יש להזמין את החברה.

לפעמים השטיח שלנו למראית עין, נראה נקי, אך הלכלוך חודר לעומק הסיבים, מה שגורם לכר חיידקים להתהוות וכן לקרדית האבק שגורמת נזק לבריאות בני הבית ובריאותכם. לעיתים מתפתחים גם ריחות רעים, כאשר השטיח מוזנח ולא מטופל כראוי. יש לדעת כי רק חברת ניקוי שטיחים בתל אביב, יכולה לנקות ולרענן את השטיחים לעומק. החברה, מתאימה את סוג חומרי הניקוי לסוג השטיח. ישנם שטיחים יוקרתיים, אשר ניתן לשלוח למפעל ניקוי השטיחים, כאשר יש להשרות אותם ולקרצף ולאחר מכן, לבצע כמה סוגים של שטיפה, לפי סוג השטיח.

כיצד להבטיח את שלמותם וניקיונם של השטיחים?

 אם אתם מעוניינים כי השטיחים שלכם אם בבית או אם בחברה או בבית העסק, ייראו מרשימים כאילו זה עתה נרכשו מהחנות, יש להקפיד כאמור על תחזוקה שוטפת אשר מתחילה מכם. לאחר מכן, יש למצוא חברת ניקוי שטיחים בתל אביב, במידה ואתם גרים באזור זזה, אשר תבצע באופן קבוע ולפי תקופה קבועה את הניקוי היסודי של השטיחים. לחברה מנוסה לניקיון שטיחים, קיים הציוד המתאים והמקצועי, חומרי ניקוי ייעודיים וצוות מקצועי. חברות אלה, מתמחות בניקיון כל סוגי השטיחים כשאר החלוקה היא של שטיחים עם סיבים סינטטיים שהם קלים לניקוי ושטיחים בעלי סיבים טבעיים כגון צמר ומשי אשר אותם קשה יותר לנקות ויש לבצע את שיטת הניקוי באופן עדין יותר, מבחינת בניקיון עצמו וחומרי הניקוי המתאימים לשטיחים בעלי סיבים טבעיים.

ניקיון השטיחים, משפיע על מראה הבית ולכן, שטיחים שהם מלוכלכים ומוזנחים, לא זו בלבד שיעיבו על מראה הבית או העסק, כי אם יגרמו גם לזיהום בדרכי הנשימה בקרב בני האדם. נגון ששאיבה קבועה, תמזער את הנזקים, אך מומלץ כי אם החלטתם לרענן את השטיח באמצעות ניקוי עצמי, כדאי שלא תבצעו את העבודה, היות וישנם רבים שהיו מעוניינים לחסוך והסבו נזק לשטיח. למשל אזור להרטיב עם הרבה מים את השטיח, להשתמש בחומר ניקוי שאין אתם יודעים אם הוא מתאים וכן, לתלות את השטיח כאשר הוא רטוב, מה שיגרום לפרימת השטיח, היות וכובד המים יגרום לסדקים בצדו האחורי של השטיח.

חסכו ברכישת שטיח חדש באמצעות ניקוי שטיח קיים

 אם השטיח שלכם כבר ראה ימים טובים יותר, אין סיבה להשליכו לפח. זה הזמן למצוא חברת ניקיון שתטפל בו באמצעות ניקיון יסודי ומקצועי ואתם בעצמכם לא תכירו ארת השטיח שלכם. לאחר ניקיון יסודי של השטיח,אם תתחזקו נכון את השטיחים הקיימים בביתכם, תנקו אותם באמצעות ניקוי שטיחים בתל אביב, רוב הסיכויים שהשטיחים שלכם יהיו נקיים לאורך זמן וייראו כחדשים. מה שיחסוך מאתכם מאות ואלפי שקלים מיותרים. דאגו להקפיד על ההוראות של צוות חברת מאסטר קלין שירותי ניקיון, רק כך תשמרו על השטיחים האהובים שלכם לאורך זמן.

 

שטיחים ניקוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד