י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גרוע מטראמפ

מתקפה חריפה: המועמד היהודי רדף מוסלמים

במאמר שפורסם בערוץ התקשורת הגדול אל ג'זירה, מאשים כותב השורות את המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית, היהודי מייקל בלומברג, כי בעת שכיהן כראש עיריית ניו יורק, רדף מוסלמים באופן שיטתי

מתקפה חריפה: המועמד היהודי רדף מוסלמים
מייק בלומברג צילום: טוויטר

מאמר חריף בערוץ הבינלאומי אל ג'זירה, נגד מייקל בלומברג, היהודי שמתמודד לראשות המפלגה הדמוקרטית ושואף לנצח את טראמפ בבחירות שיתקיימו בסוף השנה.

בלומברג לטענת המאמר, בעת שכיהן כראש העיר של ניו יורק, עקב אחרי מוסלמים במסגדים, במסעדות ובמקום עבודתם.

במאמר נכתב, כי הבטחות הרפובליקנים לרדוף אחרי מוסלמים ולשלוט בהם בארצות הברית נותרו רק מילים לצריכת בחירות, אך מייקל בלומברג, המיליארדר וראש עיריית ניו יורק לשעבר, הצליח במה שטראמפ ורפובליקנים אחרים לא הצליחו לעשות, שכן הוא פיקח על הניטור הקולקטיבי שנערך נגד מוסלמים בעיר ניו יורק, שם מחלקת משטרת ניו יורק עקבה אחר כל מה שקשור למוסלמים, כולל מסגדים, מסעדות, מוסדות חינוך ומקומות עבודה, מבלי שהתבססו על חשד או אישור חוקי.

למרות ההיסטוריה הגזענית שלו נכתב במאמר, מייקל בלומברג קיבל עד כה תמיכה מעשרות ראשי ערים דמוקרטים בולטים וחברי קונגרס על מועמדותו.

מאדי חסאן הוא כותב המאמר באתר the intercept שתורגם לערבית ונחשף לעשרות מיליונים בעולם הערבי.

מהדי שאל על הסיבות לדממה שאותה תאר כ"חרפה". ותהה על כך שהתקשורת האמריקאית דוממת בנושא ואמר כי אולי הדבר נובע מהעובדה שהתקשורת האמריקאית והליברלים והדמוקרטים לא מתייחסים ברצינות לאסלאמופוביה, או אולי בגלל שהמיליארדר שילם לקבוצות ליברליות בולטות להעלים עין מההקלטות הגזעניות שלו נגד מוסלמים.

הכותב הדגיש, כי לא ניתן לערער על התיעוד הגזעני של בלומברג, שכן ראיות מכריעות נגדו ונגד משטרת ניו יורק נאספו ותועדו בסדרה של מאמרים בסוכנות הידיעות AP זוכי פרס פוליצר שפורסמו בשנת 2011.

לטענתו, משטרת ניו יורק עבדה במהלך התקופה בה בלומברג היה ראש עיריית ניו יורק עם ה- CIA בכדי לפרוס צוותים של סוכנים סמויים בשכונות אסלאמיות כדי לאסוף מידע, והיא השתמשה במלשינים המכונים "סורקי מסגדים" כדי לפקח על המסגדים והדרשות שנאמרו שם.

עוד נטען, כי במהלך כהונת בלומברג כראש עיריית ניו יורק, הוא עבד עם המשטרה ועם ה- CIA על מנת לפרוס צוותים של סוכנים מחופשים למוסלמים לשכונות מוסלמיות כדי לאסוף מידע. הם עקבו אחר חיי היומיום בחנויות ספרים, ברים, בתי קפה ומועדוני לילה, המשטרה השתמשה גם במלשינים, המכונים 'סורקי מסגדים', כדי לפקח על דרשות, גם כשאין שום עדות לפשעים.

גורמים רשמיים במשטרה בדקו אימאמים ואספו מודיעין על נהגי מוניות וספקי עגלות מזון, עבודות שנעשו על ידי מוסלמים לעיתים קרובות. באחת הפעמים גורמים רשמיים "אפילו שלחו סוכן סמוי למסע רפטינג, שם תיעד סוכן את שמות הסטודנטים וציין בתיקי המודיעין של המשטרה כמה פעמים הם התפללו".

"כדי להיות ברור" כותב מאדי חסן. "בלומברג ריגל אחרי ​​אמריקאים מוסלמים. וטראמפ שיבח אותו על כך. ועכשיו, חלק מהדמוקרטים רוצים שבלומברג יחליף את טראמפ בנובמבר".

מייקל בלומברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד