י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
made in Israel

נגיף הקורונה: ישראל תסייע לסין עם משלוח על עשרות אלפי מסיכות

היום (חמישי), 20 בפברואר 2020, משלוח של 20,000 מסיכות יישלח מישראל לסין, במטרה לסייע במאבק בווירוס הקורונה המשתולל • סא"ל (מיל') אביטל ליבוביץ', מנכ"ל AJC בישראל: "המשלוחים האלה נועדו לתמוך במאמצים של מדינת ישראל במאבק ולסייע לרשויות בסין"

נגיף הקורונה: ישראל תסייע לסין עם משלוח על עשרות אלפי מסיכות
מסכת פנים צילום: unsplash

היום (חמישי), 20 בפברואר 2020, משלוח של 20,000 מסיכות יישלח מישראל לסין, במטרה לסייע במאבק בווירוס הקורונה המשתולל. המשלוח, שנתרם על ידי הוועד היהודי-האמריקאי (AJC) ומבוצע ע"י ארגון הסיוע ההומניטרי הישראלי IsraAID. הסיוע מוגש כחלק מסדרה ארוכה של צעדי שיתוף פעולה בין AJC ל-IsraAID במטרה לסייע במשברים ואסונות הומניטריים ברחבי העולם.

"משבר הקורונה הוא אתגר ברמה עולמית", אמרה סא"ל (מיל') אביטל ליבוביץ', מנכ"ל AJC בישראל. "המשלוחים האלה נועדו לתמוך במאמצים של מדינת ישראל במאבק זה ולסייע לרשויות בסין".

יותם פוליצר, מנכ״ל IsraAID, מוסיף: ״ארגון IsraAID ימשיך לסייע לעם הסיני בהתמודדות הקשה עם נגיף הקורונה ככל שיידרש. בתור ארגון עם ניסיון במעל ל-52 מדינות ובהתמודדות עם מגפת האבולה, חשוב לנו להיות בחזית של האסון המתמשך הזה. אנחנו מודים ל-AJC על התמיכה והסיוע מציל החיים לעם הסיני״.

הוועד היהודי-האמריקאי (AJC) נוסד ב-1906 והוא ארגון א-פוליטי, ללא כוונת רווח, העוסק בדיפלומטיה גלובלית, ופועל למען בטחון ישראל, להידוק קשרי ארה"ב ומדינת ישראל ולקידום האינטרסים של העם היהודי. בין היתר, הביא הארגון לארץ בשנים האחרונות, מעל ל-6,000 דיפלומטים, עיתונאים ומובילי דעת-קהל, מ-90 מדינות, וקידם בזאת נושאים הקשורים ליהדות העולמית בכלל, ולישראל בפרט. הארגון ידוע בהתגייסותו המהירה בעת משברים דיפלומטיים ולמאבקים בנושאי אנטישמיות ועוד.

סין מסיכות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד