י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נהג בפראות וכמעט גרם לתאונות

בקריית הממשלה: שדד מהקשישה את התיק והפילה ארצה

כתב אישום הוגש נגד בן 21 מירושלים, בגין שוד בת 73 באזור קרית הממשלה בירושלים. יצא מרכבו כשחצי מפניו מכוסות וחטף מהאישה באלימות את תיק הצד שלה, כתוצאה מכך היא התגלגלה על המדרכה והוא נמלט מחמד בחזרה לרכב. במהלך הנסיעה, עבר מחמד ברמזורים אדומים ונהג בפראות כך שכמעט גרם לתאונות דרכים

בקריית הממשלה: שדד מהקשישה את התיק והפילה ארצה
זוג קשישים צילום: unsplash

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבימ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד מחמד מצפר, בן 21 מירושלים, בעקבות שוד אישה בת 73 באזור קריית הממשלה בירושלים, הונאה בכרטיס חיוב, נהיגה ללא רישיון, שיבוש מהלכי משפט ואיומים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נעמי לוינוב מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), ביום 10.1.20 בעוד מחמד נוסע לאזור קריית הממשלה, הלכה המתלוננת לכיוון משרד ראש הממשלה. משהבחין בה, החליט לגנוב את תיק הצד שלה. בהגיעם בסמוך לצומת, הורה מחמד לנהג הרכב בו נסע, לעצור את הרכב, להשאיר את המנוע דולק ולהמתין לו.

מחמד יצא מהרכב בעוד הברדס של הסווצ'ר שלבש מכסה את ראשו וכיסוי בד מכסה את חצי פניו התחתון, חצה את הכביש והחל ללכת אחרי המתלוננת בת ה-73. במהלך ההליכה, הסתובב מחמד לאחור ובחן את הסביבה. אז, רץ מחמד לעברה, תפס בתיק הצד שהיה על כתפה ומשך אותו בעוצמה רבה כך שתיק הצד נותר בידיו.

כתוצאה מהשוד אותו ביצע מחמד, הקשישה הוטחה בכוח על המדרכה והתגלגלה עליה. לאחר מכן נמלט מחמד בחזרה לרכב. במהלך הנסיעה, עבר מחמד ברמזורים אדומים ונהג בפראות כך שכמעט גרם לתאונות דרכים.

בהמשך רכש מחמד מוצרים בכרטיס האשראי של הקשישה אותה שדד, תדלק את הרכב בכרטיס האשראי שלה וניסה למשוך כסף בכספומט. מאוחר יותר, הבחין בשוטרים המתקרבים לרכב, נכנס לסניף הדואר והתיישב על הכיסאות הנמצאים שם בין הקהל הממתין לתורו בדואר, וזאת במטרה להסתתר מהשוטרים - עד שנעצר.

קרית הממשלה שוד קשישים כתב אישום נהיגה פראית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד