י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הקרב על הדרום

כך ניסו ב'כחול לבן' לנגוס בכנס של נתניהו ונכשלו

נתניהו ירד היום לדרום ונאם בפני מאות אנשים, ב'כחול לבן' ניסו למשוך משתתפים ולנגוס בליכוד ושיגרו את ח"כ גבי אשכנזי | התוצאה: מאות בכינוס של נתניהו, לעומת 50 איש בכנס של אשכנזי | נתניהו תקף את 'כחול לבן' ועל השחיתות שבה וגם עלב בגנץ שמסרב להתעמת מולו 

כך ניסו ב'כחול לבן' לנגוס בכנס של נתניהו ונכשלו
נתניהו בכנס בחירות צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה בימים שנותרו עד ליום הבחירות, בתקווה לסחוף את תומכי הימין להצביע לליכוד ולתת הכרעה ברורה בקלפי. 

נתניהו הגיע לאולם מלא וגדוש במאות תומכים בבאר שבע והגיב להחלטה לפתוח בחקירה פלילית בפרשת 'המימד החמישי' בראשה עמד בני גנץ.

"בפרשת המימד החמישי נפתחה הערב חקירה פלילית ובחקירה פלילית הכל פתוח. 50 מיליון שקלים מכספי הציבור, 4 מיליון מתוכם לא חזרו לציבור, וגנץ קיבל משכורת עתק. עד היום זה לא נחקר ולא חקרו את המשמעות הביטחונית של המידע שהמימד החמישי הוציאה לחו"ל. הציבור חייב לדעת את האמת".

"לא ביבי לא רק שלא חוקרים לא עושים כלום. שום דבר. לכן צריך להגיד את זה לציבור כי זו שערוריה. פשוט שערוריה", תקף יו"ר 'הליכוד'.

לדבריו, "יש כאן מפלגה שמתיימרת להיות מפלגה טהורת כפיים ודואגת לטוהר המידות. מפלגת כחול לבן? הצחקתם אותי! אז אני דורש מהם להצטרף לדרישה שלנו להסיר את צו איסור הפרסום על קלטות אשכנזי מנדלבליט".

בכנס בחירות נוסף שקיים הערב בדימונה אמר ראש הממשלה: "לא רק שגנץ פשט את הרגל בפרשת חברת המימד החמישי הוא קיבל חוזה של 50 מיליון שקל ללא מכרז שמתוכם 4 מיליון שקל הוכנסו לקופת החברה שלו ולא חזרו לקופת המדינה. את זה יבדקו רק אחרי הבחירות. כי זה 4 שבועות ומה שקשור בעבדכם - 5 שבועות לפני הבחירות. זה ממש בדיחה!".

באשר לעימות שעדיין לא יצא אל הפועל אמר נתניהו: "הזמנתי את גנץ לעימות טלוויזיוני - הוא לא מוכן לבוא. הוא מפחד לבוא. אם הוא לא יכול לעמוד בלחץ של עימות טלוויזיוני אז איך הוא יעמוד בלחצים שמופעלים על ראש ממשלת ישראל? ברור שלא. הוא יודע שבעימות טלוויזיוני אני אחשוף את העובדה שהוא תלוי בממשלה שתלויה באחמד טיבי, איימן עודה והמשותפת. הוא יודע שאין לו מה להציע. אנחנו באים עם מעשים! אנחנו באים עם הישגים! אנחנו באים עם דרך, עם הצלחה כבירה ונבחרת כבירה, עם הדרך של הליכוד!".

יצוין כי העיתונאי אסף פוזיילוב מ'כאן' דיווח הערב כי ב'כחול לבן' שיגרו הערב את חבר הקוקפיט ח"כ גבי אשכנזי לכנס בחירות בבאר שבע, במטרה למשוך משתתפים מכנס הבחירות של 'הליכוד' בראשות נתניהו, אלא שלמרבה האכזבה, בעוד שאת הכנס של נתניהו גדשו מאות אנשים, לכנס הבחירות של אשכנזי ו'כחול לבן' הגיעו כחמישים איש.

מפלגת כחול לבן גבי אשכנזי בנימין נתניהו כנס בחירות בני גנץ המימד החמישי בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד