י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מצלמת הגוף תיעדה

שוחרר תיעוד חדש: חילופי הירי בג'רזי סיטי

רעש מחריש אוזניים נשמע בתיעוד חדש ממצלמת גוף של שוטר שהשתתף בחילופי הירי בין כוחות הביטחון למחבלים שטבחו בשוטר ובשלושה אזרחים בשכונת ג'רזי סיטי בארה"ב | את התיעוד פרסם משרד התובע הכללי 

שוחרר תיעוד חדש: חילופי הירי בג'רזי סיטי
אילוסטרציה צילום: unsplash

כארבעה חודשים אחרי הטבח המזעזע בג'רזי סיטי בארה"ב, מתפרסם תיעוד דרמטי ממצלמת גוף של שוטר, המציג את חילופי הירי בינו לבין המחבלים.

הסרטון פורסם בשעות האחרונות על ידי משרד התובע הכללי של ניו ג'רזי, בו נראים חילופי האש שארכו כמה שעות בלב השכונה ג'רזי סיטי, שם נרצחו שוטר ושלושה אזרחים בסוף השנה האזרחית שעברה.

שניים מהנרצחים משתייכים לקהילה החרדית המקומית, הבחור משה הערש דויטש בן ה-24, בנו של ר' שלמה מוויליאמסבורג, וגברת לאה מינדל פרענץ, בת ה-33, אשתו של ר' משה דוד, ובתו של ר' בנימין הערש גרינפלד - שנמצאו בתוך הסופר מרקט החרדי כשהם ללא רוח חיים.

לאחר שעות של מצור על החנות. כוחות משטרה מיוחדים הסתערו על החנות בסביבות השעה 15:00 בתאריך 10/12/19, ופרצו דרך חזית החנות לתוך הזכוכית, דרך רכב משוריין ובקרב יריות קצר חיסלו את זוג המחבלים - גבר בשם דיוויד אנדרסון ואישה נוספת בשם פרנסין גרהאם.

הרוצח דיוויד אנדרסון היה שייך תקופה קצרה לתנועה הישראלית העברית השחורה, קבוצה שחבריה מאמינים שהם צאצאים של בני ישראל הקדומים, ומאמינים באמונות נוצריות ויהדות כאחד, בתוך הרכב עמו הגיעו לזירה, נמצא מסמך עם תוכן דתי.

סילס, שוטר ששירת 18 שנה במשטרה כבלש, היה הראשון שנהרג בטבח במרכול חרדי בג'רזי סיטי. הוא היה נשוי ואב לחמישה ילדים. רודריגז, מהגר לא יהודי מאקוודור שעבד בחנות, פתח את הדלת האחורית עבור אחד החרדים שהיו בחנות, שהצליח לברוח למקום מבטחים, אולם רודריגז עצמו נורה ונרצח כשניסה להימלט.

הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי חילופי אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד