י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האדמו"רים מחריפים את הטון

קול קורא: מי שלא מצביע כבקשתנו - שותף של ליברמן ולפיד

עשרה ימים לפני היציאה לקלפיות מפרסמים אדמו"רי מועצת גדולי התורה, את מכתבם החריף היותר מאי פעם, כשהם מונים בארוכה את הסכנות המרחפות ומתריעים כי "כל המתרפה נעשה שותף למאיימים על שומרי הגחלת" • המכתב המלא

קול קורא: מי שלא מצביע כבקשתנו - שותף של ליברמן ולפיד
חרדי מצביע בבחירות צילום: Aharon Krohn/Flash90

בביטאונים היומיים של 'אגודת ישראל' פורסם הבוקר (שישי) קול קורא עליו חתומים חברי מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל', שמחריפים במעט את הטון לקראת הבחירות השלישיות וקובעים כי "כל המתרפה נעשה שותף למאיימים על שומרי הגחלת".

בפתח 'קול הקורא' נכתב: "בהיות וסכנה מרחפת על קיום יסודות היהדות בארה"ק. ולדאבוננו קמים עלינו כאלה שחרטו על דגלם בריש גלי את רדיפת הדת והמסורת" והם מזכירים את מאבקי השבת, הפגיעה בתקציבי בישיבות, ברבנות הראשית וגזירת הגיוס.

"ועתה הפעם, לקראת הבחירות השלישיות, לא רק שאינם חוזרים בהם, אלא מעצימים את כוונתם הלא טובות, ומדברים סרה על שיעשו - על כן, הננו כופלים דברינו, ומזרזים למזורזין לזכור כי השעה היא שעת חירום להצלת עולם התורה ויהדות החרדית".

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', במועצת גדולי התורה ערב הבחירות לכנסת ה-22 הוחלט על החרפת הטון בקול קורא לאחר קרוב ל-50 שנה, כשגם הפעם נכתב כי "כל המתרפה במלאכתו ואינו מצביע כבקשתנו, נעשה בעקיפין, חס וחלילה, שותף למאיימים על שומרי הגחלת".

אגדות ישראל יהדות התורה קול קורא בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד