ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פגישה חשאית

פרסום ראשון: חודשו המגעים בין 'דגל התורה' ל'כסא רחמים'

פרסום ראשון: ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך השבוע החולף חודשו המגעים בין אנשי דגל התורה לבין אנשיו של הגר"מ מזוז במטרה להביא לתמיכתו של ראש הישיבה ברשימה. לפני מספר שבועות התבטא הגר"מ מזוז בקשר לבחירות הקרבות וקרא להצביע לפלגה ימנית תורנית

פרסום ראשון: חודשו המגעים בין 'דגל התורה' ל'כסא רחמים'
הגאון הרב מאיר מאזוז צילום: פלאש 90

פרסום ראשון: פחות משבועיים לבחירות ול'בחדרי חרדים' נודע כי חודשו במהלך השבוע החולף המגעים בין 'דגל התורה' לאנשי מוסדות 'כסא רחמים', במטרה לגייס פעם נוספת את תמיכתם לקראת הבחירות לכנסת ה- 23 בעוד 10 ימים.

במהלך השבוע נצפה חבר הכנסת יעקב אשר יחד עם שמואל הלל קרליץ, מי שתיווך בסבב הקודם בין דגל התורה לבין מוסדות כסא רחמים, כשהם נכנסים לפגישה עם אחיו של ראש הישיבה, הרב צמח מזוז בביתו שבבני ברק.

בדגל התורה שנאבקים על כל קול במערכת הבחירות הזו, מנסים לגייס פעם נוספות את תמיכתו של מנהיג כסא רחמים שתמך ביהדות התורה בסבב א׳, אך בסבב ב׳ נמנע ראש הישיבה הגר"מ מזוז לתמוך ברשימה ולא הביע תמיכה במי מהמפלגות, ובאופן מעשי תלמידיו נחלקו אלקטורלית והצביעו בחלקם לש"ס, אחרים ליהדות התורה וכאלו שבחרו דווקא בעוצמה יהודית.

הסיבה בגינה סירבו בכסא רחמים לתמוך ביהדות התורה בסבב ב׳, היא משום שעלו טענות על כך שביהדות התורה לא עמדו בהסכם שנחתם ונחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', ולקראת הבחירות לכנסת ה-22 נועדו ראשי יהדות התורה עם אלי ישי, שדרש אז תפקיד שר בתמורה לתמיכת רבו, אך דרישתו נשללה.

נציין כי ראש הישיבה הרב מזוז כבר התבטא בנושא הבחירות הקרבות ואמר לפני כשלושה שבועות: "אני לא אומר לכם להצביע לבנימין נתניהו, יש לכם כמה מפלגות של תורה שהם הולכים איתו, לכן כל מי שיצביע לימין הקדוש ברוך הוא חובב עליו".

מטעמו של חבר הכנסת יעקב אשר נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "אנחנו מנהלים שיחות עם הרבה מאוד אנשים וראשי קהל". בסביבתו סירבו להגיב או להתייחס לגבי פגישות ספציפיות כדוגמת זו שאנו חושפים היום.

הרב מאיר מזוז כסא רחמים יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד