ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
גנץ על החקירה

גנץ על החקירה בעניינו: "ארומה פוליטית; אפרוש אם יוגש כתב אישום"

בראיון שהעניק במהלך סוף השבוע יו"ר כחול לבן בני גנץ לחדשות 12, הוא טען שיש "ארומה פוליטת" בעיתוי פתיחת החקירה והצהיר כי באם יכהן כראש ממשלה ויוגש נגדו כתב אישום - יפרוש

גנץ על החקירה בעניינו: "ארומה פוליטית; אפרוש אם יוגש כתב אישום"
בני גנץ צילום: פלאש 90

יו"ר כחול לבן חבר הכנסת בני גנץ התייחס בסוף השבוע לידיעות על החקירה שנפתחה בסוף השבוע סביב התנהלות החברה בראשה הוא עמד במה שמכונה פרשת 'המימד החמישי'. גנץ טוען כי יש 'ארומה פוליטית' סביב פתיחת החקירה. הוא התחייב לפרוש אם יוגש נגדו כתב אישום.

בראיון החדשות 12 הדגיש גנץ, כי הוא "מכבד מאוד את רשויות אכיפת החוק בישראל ואני מתכוון להעצים אותם ככל שרק אפשר". לגבי עיתוי פתיחת החקירה שבועיים קודם הבחירות אמר: "אני לא יכול להתעלם מהארומה הפוליטית שמתחבאת מאחורי התזמון של הקריאה לחקירה הזו. אף על פי כן אני רואה את חצי הכוס המלאה. המערכת החקירתית תחקור – ואני שקט לחלוטין. אני לא חשוד ולא אהיה חשוד".

גנץ סבור כי לא נפל פגם בהתנהלותו: "אני משוכנע בניקיון כפינו ובצעדים שלנו. אתם תראו שיהיה דוח של מבקר המדינה שבדק בכלל את משטרת ישראל ולא את חברת המימד החמישי – הדברים יתבהרו".

גנץ הבהיר עוד, כי באם יוגש נגדו כתב אישום בעת שיכהן כראש ממשחה הוא ימהר לפרוש, לדבריו, "נאה דורש נאה מקיים. אם יגישו נגדי כתב אישום בהיותי מכהן כראש ממשלה, לא אמשיך בתפקידי".

בני גנץ המימד החמישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד