ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הספין הבא?

ליברמן: "נתניהו לא יסתכן. יסגור עסקת טיעון"

בפוסט שמפרסם הערב יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, הוא טוען כי כל מה שמעניין את נתניהו הוא להגיע לעסקת טיעון נוחה עם הפרקליטות קודם משפטו. "הוא עושה סיבוב על בוחרי הליכוד ועל שותפיו לבלוק החרדי-משיחי"

ליברמן: "נתניהו לא יסתכן. יסגור עסקת טיעון"
יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

9 ימים לבחירות, יושב ראש ישראל ביתנו שירד לאחרונה מהכותרות, מנסה לשוב אליהן כשהערב (מוצאי שבת) הוא טוען כי נתניהו חותר להשגת עסקת טיעון. לטענת ליברמן, זה הנושא היחידי שמעסיק את ראש הממשלה כדי שכתב האישום יעודן קודם הבחירות.

בפוסט ברשת הפיסבוק כתב ליברמן, "נתניהו הקמפיינר הכי טוב בעולם. איש חכם ומודע למצבו. מבחינתו ריצה בבחירות ב-2 במרץ זו לא ריצה לראשות הממשלה, אלא ניסיון לחזק את מעמדו במו"מ מול הפרקליטות. נתניהו יסגור עסקת טיעון בין ה- 2 ל-17 במרץ כי הוא יודע היטב שעד ה- 17 במרץ הפרקליטות רשאית לשנות סעיפים בכתב האישום מבלי להזדקק לאישור בית המשפט". 

לדבריו, "ב-17 במרץ נקבע המועד להקראת כתב האישום. מהרגע הזה כל העניין המשפטי עובר מהפרקליטות לאחריותו של בית המשפט, ולכן נתניהו לא ייקח סיכון" טוען ליברמן.

יו"ר ישראל ביתנו תוקף את נתניהו ואומר כי "כפי שהוא עשה סיבוב על תושבי שדרות והדרום והבטיח למוטט את שלטון החמאס; כפי שהוא עשה סיבוב על תושבי בקעת הירדן והבטיח לספח את הבקעה; כפי שהוא עשה סיבוב על תושבי יו"ש והבטיח להחיל ריבונות, היום הוא עושה סיבוב על בוחרי הליכוד ועל שותפיו לבלוק החרדי-משיחי".

ליברמן מאשים את נתניהו בכך "שכל מה שהוא רוצה כרגע זה להגיע לעסקת טיעון לפני הקראת כתב האישום. כל השאר לא מעניין אותו. כמה שהוא יהיה חזק יותר בבחירות, במיוחד אם הליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר, לדעתו, זה יעזור לו לסיים את ענייניו המשפטיים בנזק מינימלי". 

"רק תרחיש אחד יכול למנוע עסקת טיעון והוא שהבלוק שלו יגיע ל-61 מנדטים. במקרה כזה הוא יעביר מיד את פסקת ההתגברות ולאחר מכן את החוק הצרפתי. לכן, נתניהו מחכה ל-3 במרץ, לראות מהן התוצאות הסופיות של הבחירות", סיכם ליברמן .

אביגדור ליברמן עסקת טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד