ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
תיעוד בלעדי

טבריה: התיירים מדרום קוריאה מסתובבים בחופשיות ברחבי המלון

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראים תיירים מדרום קוריאה מסתובבים בחופשיות הערב במלון מפורסם בטבריה, למרות ההוראות הגורפות - להכניס אותם לבידוד מוחלט • אורח במלון ל'בחדרי': "זה פחד מוות. משרד הבריאות הנחה משהו אחד, והתיירים עושים משהו אחר"

טבריה: התיירים מדרום קוריאה מסתובבים בחופשיות ברחבי המלון
מסכת פנים צילום: unsplash

בעקבות החשש מהתפשטות נגיף הקורונה בארץ, ולאחר שתשעה אזרחי דרום קוריאה ששהו בארץ התגלו כנשאי הנגיף, משרד הבריאות הנחה על איסור כניסה לארץ של אזרחי דרום קוריאה, וכן על החזרתם הביתה של התיירים השוהים בארץ.

כמו כן, משרד הבריאות הנחה את התיירים להיכנס לחדרם ולשהות בו בבידוד עד להחזרתם לארצם.

מתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מהשעות האחרונות, נראים עשרות דרום קוריאנים מסתובבים בחופשיות במלון מוכר מאוד בטבריה, למרות ההוראות הגורפות - להכניס אותם לבידוד מוחלט.

אורח ששהה במלון אמר ל'בחדרי חרדים', כי "זה פחד מוות. משרד הבריאות הנחה משהו אחד, והתיירים עושים משהו אחר. אני רועד מפחד. לא ייתכן שהם מסתובבים בחופשיות כזאת ובית המלון לא יעשה כלום".

למרות התיעוד הברור, בית המלון טען שהתיירים הונחו להישאר בחדרים, ואף קיבלו את הארוחות לחדרים. גם כשאמרנו להם שיש בידינו תיעוד המוכיח אחרת, הם עמדו על שלהם.

מבירור שערכנו במלונות אחרים עולה, כי למשל בית מלון פלאז'ה בטבריה פינה את התיירים הדרום קוריאנים כבר לפני שלושה ימים, ולא מאפשר כניסה של תיירים מהמדינה לבית המלון.

בבית מלון לאונרדו קלאב בטבריה הנחו את התיירים הדרום קוריאנים להיכנס לחדרם ולא לצאת עד להודעה חדשה. גורמים בבית המלון אמרו ל'בחדרי' כי הם שומרים בכל תוקף על קיום ההנחיה.

ממשרד הבריאות לא נמסרה תגובה עד לרגע זה. נפרסמה לכשתתקבל.

קורונה טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד