ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
פרשת 'המימד החמישי'

הח"כ הבכיר בליכוד: "כחול לבן היא המפלגה הכי מושחתת בישראל"

יו"ר סיעת 'הליכוד' חבר הכנסת מיקי זוהר מתייחס לפרשת 'המימד החמישי' ואמר: "גנץ חוטא מבוקר עד ערב, מי שחשב להצביע לכחול לבן שיחשוב שוב" וקבע נחרצות כי מפלגת כחול לבן היא המושחתת בישראל • פנה למגישים ניסים משעל וגיא פלג: "תהיו יותר אובייקטיביים"

הח"כ הבכיר בליכוד: "כחול לבן היא המפלגה הכי מושחתת בישראל"
גבי אשכנזי ובני גנץ צילום: גילי יערי, פלאש 90

היועץ המשפטי לממשלה יחליט בקרוב, לאחר הבחירות השלישיות, אם לפתוח בבדיקה משטרתית של המכרז המשטרתי שבוטל והעברת 'קניין רוחני' לחברה שגנץ עמד בראשה, שאינו חשוד בפרשה. יו"ר סיעת 'הליכוד' חבר הכנסת מיקי זוהר שוחח עם ניסים משעל וגיא פלג ברדיו 103FM על הנושא, והביע את דעתו על הדברים. 

ח"כ זוהר על פתיחת החקירה נגד 'המימד החמישי' ואמר: "לא כל כך נהניתי לשמוע". בהמשך, ביקר את הסיקור התקשורתי של הפרשה: "המסרים שהועברו שם היו מגוננים קצת הייתי אומר, בשונה ממה שקורה עם ראש הממשלה ששם המסרים תמיד הרבה יותר תוקפניים".

ניסים משעל תהה: " אתה משווה בין ראש הממשלה שיש כנגדו שלושה כתבי אישום לבין גנץ שנמצא בבדיקה, שאינו חשוד עדיין?" על כך השיב זוהר כי הוא מוצא הבדל אחד בלבד בין השניים, "באירוע המשפטי של ראש הממשלה לא מדובר באגורה שחוקה שקיבל לכיסו אלא בסיקור חיובי". 

גיא פלג הזכיר לח"כ כי האישום כנגד ראש הממשלה ב'תיק 1000' הוא על סך 750 אלף שקלים שקיבל לכיסו, לפי הנטען בכתב האישום. על כך השיב: "10 שנים בהם ראש הממשלה היה בסיטואציה שיש לו חבר ממש טוב ואז ניסו להפוך את המספרים. לעומת פרשות אחרות, מדובר כאן על מילוני שקלים.".

על אף שגנץ טען בכנסת כי 'לא לקח שקל לכיסו' זוהר לא מאמין. "אז הוא עבד שם בהתנדבות בחברה? אני יודע שהוא עבד בחברה הזאת, ניהל אותה בשכר - לא בחינם, אני מניח שזה לא היה בשכר מינימום או סכום סמלי, אלא סכום משמעותי. בדיוק כמו גבי אשכנזי שקיבל בשמן, ובדיוק כמו יאיר לפיד שקיבל מידיעות אחרונות".

זוהר המשיך לבקר את מפלגת כחול לבן והיושבים בראשה. לטענתו היא "המפלגה המושחתת ביותר בישראל. הם הכי מושחתים במדינת ישראל - עובדתית". אז מהן העובדות? "אנחנו רואים את זה, פרשת אשכנזי הרפז, הסיפור בשמן" הסביר חה"כ.

"מעולם לא דבק בי רבב, מעולם לא עשיתי דברים בניגוד לחוק, ולכן יש לי את היכולת לומר דברים בשונה מאחרים שנמצאים בסיטואציות אחרות. הלכה למעשה, אותם טהרנים וצדקנים, שקוראים לעצמם כחול לבן, מורכבים מאנשים נורא מעניינים, כולל יואב סיגלוביץ' למשל שגם לגביו צריך לבדוק האם הדליף חומרי חקירה ומידע".

"הם לא המפלגה הנקייה והטהורה שהם ניסו להציג"

ניסים משעל תהה מדוע זוהר "יורה בכולם הבוקר" ושאל אותו: "יכול להיות שאתה במצוקה?" ח"כ השיב: "אני רק אומר שאף אחד לא יציג את עצמו כ'מיסטר קלין' בזמן שהוא בעצמו חוטא מבוקר עד ערב, ועושה פעולות שקשורות בהרבה מאוד כסף וממון. הם לא המפלגה הנקייה והטהורה שהם ניסו להציג את עצמם".

והפנה אצבע מאשימה לחברי התוכנית: "אתם יכולים לנסות מבוקר עד ערב להעביר לציבור שכחול לבן נקיים, פועלים בהתאם לאמות המידות המקובלות ואנשים שומרי חוק. אני יכול לומר דבר אחד, זו מפלגה מושחתת - זו העמדה שלי. אנשים שחשבו להצביע לכחול לבן צריכים לעשות חישוב מחדש לאור ההתנהלות".

"אני מסתכל על התנועה שלנו ואני רואה את הרשימה הטובה ביותר עם היכולות הטובות ביותר" אמר זוהר. "חיים כץ קיבל חסינות מכנסת שקבעה שהוא פעל בתום לב, שזה היה תחת מילוי תפקידו" הוסיף חה"כ.

פלג: יש כוונה להגיש כתב אישום גם נגד דוד ביטן.
"לא חשבתי שמי מכם יהיה בצד שלנו".

פלג: על איזה צד מדובר?
"בצד שלנו".

ניסים: אתה מציג 'עובדות' לא מבוססות, טוען דברים קשים כנגד אנשים אחרים, ודורש מאיתנו אובייקטיביות?
"בשנה וחצי האחרונות אתם מאמינים רק לגנץ. אני לא מצפה שהיום תאמינו לי, אבל יש ציבור ענק בבית שמאמין לי וזה דבר חשוב".

עריכה: עופרי גליכמן, רדיו 103FM
גיא פלג ניסים משעל מיקי זוהר המימד החמישי רדיו 103 FM מפלגת כחול לבן בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד