י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתקרבים לקו הגמר

לאחר הפוגה: ראש הממשלה נתניהו וליברמן בקרב האשמות חזיתי

מתקרבים לקו הגמר: רה"מ נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו ליברמן מחריפים את הטון ותוקפים זה את זה • נתניהו: "זה בלתי נתפס שליברמן פוגע בביטחון המדינה לצרכים פוליטיים" • ליברמן: "מעולם לא הייתה דמות פוליטית שהדליפה ידיעות ביטחוניות לצרכים פוליטיים יותר מנתניהו"

לאחר הפוגה: ראש הממשלה נתניהו וליברמן בקרב האשמות חזיתי
אביגדור ליברמן/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

לאחר שיושב ראש ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן חשף אתמול (מוצאי שבת) בראיון לחדשות 12 פגישה חשאית של ראש המוסד עם אלוף פיקוד הדרום בקטאר - ראש הממשלה בנימין נתניהו מאשים את ליברמן כי הוא "פוגע בביטחון המדינה". ליברמן לא נותר חייב ומשיב במתקפה משלו.

בראיון הבוקר לרדיו צפון, אמר ראש הממשלה כי, "זה בלתי נתפס שליברמן פוגע בביטחון המדינה לצרכים פוליטיים". לדברי נתניהו, "האיש החליט לעשות הכל, אבל הכל, להוריד אותי ואת הליכוד מהשלטון".

אביגדור ליברמן מיהר להשיב במתקפה משלו כלפי ראש הממשלה, ומיהר לכתוב ברשת הפייסבוק, "מעולם לא הייתה דמות פוליטית שהדליפה ידיעות ביטחוניות לצרכים פוליטיים יותר מנתניהו. ממסמך שטאובר, דרך המצגת במהלך ישיבת הקבינט תוך כדי מבצע צוק איתן, ועד לביטול בפועל של מדיניות העמימות שהייתה מקובלת מאז קום המדינה".

"במקרה ביקור ראש המוסד בקטאר", טוען ליברמן לגופו של עניין, "השימוש בצנזורה הוא שימוש ציני ופוליטי שנועד להסתיר את הכניעה לטרור והרצון לקנות שקט עד הבחירות, תוך כדי הפקרת ביטחונם של תושבי הדרום לטווח ארוך ואזרחינו וחיילנו הנמצאים בשבי של חמאס". ליברמן האשים כי "אצל נתניהו הכל פוליטיקה, וכי הביטחון הוא אמצעי לצרכיו האישיים".

כזכור, אתמול דווח כי על רקע המתיחות בדרום, אביגדור ליברמן הפר לכאורה צו צנזורה וסיפר בראיון בערוץ 12 כי ראש המוסד יוסי כהן ואלוף פיקוד דרום הרצי הלוי, ביקרו בקטאר לפני כשבועיים.

‏בראיון לרינה מצליח ב'פגוש את העיתונות' אמר שר הביטחון לשעבר, כי "ביום רביעי לפני שבועיים מבקרים בקטאר ראש המוסד יוסי כהן ואלוף פיקוד דרום הרצי הלוי בשליחות נתניהו והם מתחננים בפני הקטארים להמשיך להעביר כסף לחמאס". מדובר במידע שנאסר לפרסום על ידי הצנזורה והכתבים המדיניים והצבאיים נמנעו מלדווח על כך.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד