י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא שייכת לאבא שלהם"

תומך בגנץ: רון קובי מאיים על נתניהו והליכוד

רון קובי, ראש העיר המודח של טבריה מנסה להישאר רלוונטי ובמכתב שהוא משגר למנכ"ל החברה למתנ"סים, הוא מאיים בתביעה משפטית נגד הליכוד בטענה כי המפלגה משתמשת במבנה ציבור עירוני לצורך תעמולת בחירות

תומך בגנץ: רון קובי מאיים על נתניהו והליכוד
רון קובי צילום: הדס פרוש, פלאש90

נראה כי לראש עיריית טבריה המודח רון קובי לא נותר מה להפסיד והוא יורה לכל הכיוונים. היום הוא מאיים בתביעה משפטית נגד הליכוד בטענה שהמפלגה משתמשת שלא כחוק במבנה המתנ"ס העירוני לצורך תעמולת בחירות. במכתב שהוא משגר לרז פרויליך, מנכ"ל החברה למתנסי"ם הוא מאיים.

"רז שלום, בשישי בצהרים נדהמנו לראות מודעה הקוראת לציבור הטברייני להגיע לכנס בחירות של מפלגת הליכוד בטבריה להגיע לכנס ועצרת בחירות של הליכוד ורוה"מ בינימין נתניהו".

"כידוע לך" כותב קובי, "חוק הבחירות ( דרכי תעמולה, סעיף 2א' לחוק איסור שימוש בנכסי ציבור ) הוא ברור ומפורש. אני רואה טעם גדול לפגם בדבר הזה, לדעתי נפלה פה טעות בשיקול דעת של המארגנים ומנהלי המקום".

קובי ממשיך ומאיים: "על מנת להימנע מאי נעימויות ובכדי שלא נצטרך לעתור על כך לוועדת הבחירות המרכזית, אבקשך להודיע על ביטול האירוע במתנ"ס טבריה כבר בשעות הקרובות וזאת מפאת קוצר הזמן".

במכתב טוען קובי, כי "לא יתכן שהפרה כזו של חוק הבחירות תתבצע בחסות חברה ממשלתית הקשורה למשרד החינוך ולמשרדי ממשלה אחרים. הדבר משול לכנס בחירות בתוך שטח בית ספר ולא יעלה על הדעת שדבר כזה יעשה".

ראש העירייה המודח מסיים את המכתב וכותב: "אודה לתגובתך ולהתייחסותך המהירה מאוד בעניין".

בחשבון הפייסבוק שלו כתב קובי: רון קובי בתביעה מישפטית נגד הליכוד. הליכוד ממשיך לצפצף על החוקים!!! רגע לפני שנגיש עתירה לוועדת הבחירות.
הגיע הזמן שביבי ודרעי יבינו שהמדינה לא שייכת לאבא שלהם. ציון פיניאן הלוזר הנצחי של טבריה פשוט צריך להתבייש........ הפעם הליכודניקים יצביעו ליברמן ! גנץ יהיה ראש הממשלה הבא.

רון קובי טבריה בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד