י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בדיון בחמ"ל משרד הבריאות

נתניהו: נערב השב"כ שימנע התערבות בבחירות

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום הערכת מצב מיוחדת בנושא נגיף הקורונה בחמ"ל משרד הבריאות, עם שר הבריאות יעקב ליצמן, שרי ממשלה, מנכ"לי משרדים, ראש המל"ל וגורמים בכירים נוספים • בהמשך לדברי השר ארדן כי יש למנוע הפצה של ידיעות כזב שעלולות לפגוע בטוהר הבחירות אמר נתניהו: "אני מבקש לערב אפילו את משטרת ישראל בעניין הזה, גם את פעילות השב"כ, יכול להיות כל מיני גורמים, לרבות גורמים זרים שיכולים להתערב בדרך הזאת בבחירות, יש לנו עניין לעצור את זה"

נתניהו: נערב השב"כ שימנע התערבות בבחירות
הדיון על הקורונה בחמ"ל משרד הבריאות צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום הערכת מצב מיוחדת בנושא נגיף הקורונה בחמ"ל משרד הבריאות, עם שר הבריאות יעקב ליצמן, שרי ממשלה, מנכ"לי משרדים, ראש המל"ל וגורמים בכירים נוספים.

הערכת המצב התקיימה בחמ"ל החירום של משרד הבריאות בהמשך לדיונים האחרונים שקיים ראש הממשלה ולהערכות המצב השוטפות בנושא וכן בשל ההתפתחויות האחרונות.

רה"מ נתניהו בפתח הדיון: "אנחנו ממשיכים בהיערכות למניעת ההתפשטות של נגיף הקורונה בישראל. אנחנו מקיימים הערכות מצב יום-יומיות, ואני אמנה היום צוות שרים שיתכנס באופן יום-יומי כדי שיטפל באתגר הגדול הזה.

אנחנו בוחנים כל הזמן את המדיניות שלנו, ואנחנו מתקנים אותה, ומתאימים לנסיבות המתפתחות. קודם כל, אנחנו מחמירים את הכניסה לישראל ממדינות נוספות. היום אנחנו נוסיף את אוסטרליה ואיטליה, בעת הצורך אנחנו נוסיף מדינות אחרות. אמרתי, היערכות יתר עדיפה על היערכות חסר. ישראל נהגה עד היום בצורה יותר מחמירה מכל המדינות, ואנחנו נמשיך לעשות מה שצריך כדי למנוע את התפשטות של הנגיף בישראל.

אנחנו פרסמנו הנחיות גם לישראלים שחוזרים ארצה, ואנחנו דורשים עמידה קפדנית בהנחיות הללו שאנחנו מפרסמים לציבור בישראל. אנחנו גם כאן דורשים מהציבור לגלות אחריות מירבית. כל אחד שימלא אחר ההוראות שניתנות ע"י משרד הבריאות".

עוד הוסיף רה"מ בהמשך לדברי השר ארדן כי יש למנוע הפצה של ידיעות כזב שעלולות לפגוע בטוהר הבחירות: "אני מבקש לערב אפילו את משטרת ישראל בעניין הזה, גם את פעילות השב"כ, יכול להיות כל מיני גורמים, לרבות גורמים זרים שיכולים להתערב בדרך הזאת בבחירות, יש לנו עניין לעצור את זה".

בהערכת המצב המיוחדת משתתפים גם שר הבריאות, שר האוצר, השר לבט״פ, שר התחבורה, שר הפנים, שר הכלכלה, שר הרווחה, שר החינוך, שר התיירות, שר החקלאות ושת״פ אזורי, השרה לשוויון חברתי, ס׳ שר הביטחון, ר' המל"ל והיועץ לביטחון לאומי, מ"מ מנכ"ל משרד ראש הממשלה, ראש המועצה הלאומית לכלכלה, מנכ״ל משרד הבריאות, מנכ"ל משרד החוץ, מנכ"ל משרד הבט"פ, מנכ״ל משרד החינוך, מנכ״ל משרד האוצר, מנכ״ל משרד התיירות, מנכ״לית משרד התחבורה, מנכ״ל משרד הכלכלה, מנכ״ל המשרד לשוויון חברתי, מנכ״ל רשות ההגירה והאוכלוסין, ראש המכון הביולוגי, קצין רפואה ראשי, ראש אגף התקציבים, החשכ״ל, המשנה ליועמ״ש, מנכ"ל מד"א, מנכ"ל קופת החולים כללית, מנכ״ל רת״א, מנכ״ל רש״ת, וגורמי מקצוע נוספים.

קורונה בחירות לכנסת בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד