ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"מפחיד ומבעית"

"הצוות הרפואי מבועת; חלקם נגועים בקורונה"

במשך למעלה משבעים שעות ניסתה הממשלה באיראן לעצור את התפשטות המידע על משבר הקורונה • "אפילו הצוות הרפואי של בית החולים, שחלקם נגועים בנגיף הקורונה, מבועתים", צייץ אחד האזרחים

"הצוות הרפואי מבועת; חלקם נגועים בקורונה"
מתכוננים לקורונה צילום: Rahim Khatib/Flash90

"אפילו הצוות הרפואי של בית החולים, שחלקם נגועים בנגיף הקורונה, מבועתים."

האיראנים מפחדים וכועסים. ממשלתם שיקרה להם, והתקשורת קיבלה הנחיה שלא לדווח על התפרצות הנגיף שהתפשט במהירות מהעיר קום לערים אחרות. במהלך השבת הייתה טהרן מלאה בשמועות ודיס אינפורמציה, שהביאו להפרות סדר בעיר טאלש בגלל הסגר.

"המצב בבית החולים מאוד מפחיד ומבעית", צייץ אחד האזרחים. "אפילו הצוות הרפואי של בית החולים, שחלקם נגועים בנגיף הקורונה. מבועת." בעיר איספהאן סטודנטים לרפואה מחו באוניברסיטה המקומית למדעי הרפואה בגלל היעדר אמצעי הגנה. האיראנים משכילים היטב והם מכירים את הסיכונים, הממשלה ניסתה במשך למעלה משבעים שעות לעצור את התפשטות המידע על המשבר.

בשבת לפחות שישה בני אדם מתו מהנגיף באיראן, ובעירק הרשויות עברו לסגור את הגבול ומנעו מעולי הרגל האיראניים להגיע מהעיר קום.

‏מנהיגה העליון של איראן מאשים: 'התקשורת של האויב ניצלה את נגיף הקורונה כדי להניא אנשים מהשתתפות בבחירות לפרלמנט'. כך מדווח רועי קייס כתב לענייני ערבים בכאן 11.

איראן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד