י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חוק השבות - חוק מתועב

רון חולדאי נלחם בשבת ואיבד תושב בהצפות

הפעיל החברתי אבשלום אוחיון אברשה כותב על הגויים שמציפים את ישראל בגלל חוק השבות המתועב לדעתו והוא משגר אזהרה לראשי הערים שפוגעים בקודשי ישראל: "רון חולדאי פוגע בקודשי ישראל וקיבל לצערנו הרב הרס וחורבן תל אביב הוצפה ואפילו נפש מישראל נפגעה" • בשורה התחתונה, אברשה אוחיון רוצה שתצביעו ש"ס

רון חולדאי נלחם בשבת ואיבד תושב בהצפות
רון חולדאי צילום: מרים אלסטר - פלאש 90

אנו עדים בימים אלו בשנת 2020 לגל השנאה וההסתה כנגד כל סממן יהודי. אם נתבונן בראי ההיסטוריה מה שהבדיל אותנו מבין כל העמים אלו אותם סממנים שאותם גויים נלחמו בהם.

מיום היותנו לעם ישראל ונהפכנו לעם נרדף מחוץ - אך לא מבית. בארצות נכר בגלויות - אך לא במדינת הבית, גזרו עלינו גזרות קשות ורעות כילו בנו מכות בצרורות נלחמו בנו במלחמות כיפור לבנון ועוד.

נשאלת השאלה, מדוע? מה יש לנו שאין להם? מה צורם בנו וגורם להם להתלהם?

מאז ומעולם העם היהודי היה לגויים לרועץ. גזרו עלינו גזירות, לא לשמור שבת, לא לעשות ברית מילה לא טלית, לא תפילין, כל מה שמקשר את היהודי לאביו שבשמיים כל מה שקושר את היהודי לשורש המהותי שלו כל מה שנראה ומראה שאני יהודי - גזרו ואסרו לקיים ולשמור, ואם היו מוצאים גם למחוק.

ואנחנו, עם ישראל, במשך כל הדורות, למרות הגזרות הקושי הצרות והייסורים, עמדנו בעוז בכל גזרה אפשרית. גברים מסרו נפשם על קידוש השם וברית המילה. מי לא היה מקיים לימוד תורה, תפילה, תפילין, מי בכלל היה מעז לא לקיים? ילדים היו מגנים על הגדולים כדי שיצליחו לקיים דברי אלוקים חיים.

התפזרנו בתפוצות התערבבנו באומות אבל נלחמנו על הערכים ומסרנו נפשינו על הזכות להיות יהודים. הם, ניסו לעקור כל סממן, דמנו היה היתר ובאדמתנו זרים שלטו והשתלטו.

נשארה שארית הפליטה שהגיעה לכאן, ארץ ההבטחה ונקראה בשם מדינת היהודים. לא אנחנו החרדים נתנו לה שם אלו בן גוריון והרצל, מדוע? כי אנחנו יהודים! מי הוא יהודי? אמא יהודיה, אבא יהודי, היום פוקדים בארצנו הקדושה בזכות חוק השבות, החוק המתועב, גויים שאבותיהם התערבבו, נישאו לגויות ובאו לכאן, הם בתוכינו, בגני הילדים. היום מגיל אפס משחקים ואוכלים וישנים ילדים גויים ואפילו עם צלבי קרס בצווארם ה"י.

בעוד כמה שנים יגדלו העוללים ילמדו באותם בתי ספר שלנו את מנהיגנו ישרתו בצבא שלנו עם בנינו ובנותינו וחלילה, עם כל הכבוד ואין לי מילה רעה ורק כבוד אליהם, הם נהפכים להיות ישראלים, אבל לא יהודים. בתעודת הזהות היום כבר לא כתוב לאום יהודי כתוב ישראלי ובסופו של דבר הם מתחתנים עם בנינו ובנותינו.

גבר שמתחתן עם גויה כרת את זרעו. אין לו המשכיות "ונכרתה הנפש ההיא מישראל" מה שקורה, אנחנו מתמעטים הם מתרבים כאן בארץ היהודים שבעוד כמה שנים תהיה חלילה ככל הגויים וזה לא תסריט שהומצא זו מציאות בועטת בערכי היהדות איך שרד העם הנבחר? רק בזכות השמירה על ערכי הדת והתורה. 

היה וחלילה זה יגמר - תגמר גם המציאות של העם הזה והמדינה הזו. ועל זה אנחנו צריכים להלחם. עכשיו, לא באתי לבקש שתלחמו איתי, אבל באתי לבקש אל תלחמו בנו. זה היעוד שלנו, תשמרו על צביונה של מדינת היהודים הרי אנחנו לא רוצים להיות מדינה ככל הגויים אנחנו צריכים להיות מובילים ולא מובלים. 

כל מי שניסה לפגוע בקודשי ישראל נפגע: רון קובי הודח. מי שניסה לפגוע בשבת נפגע השבת זועקת ותובעת את עלבונה. רון חולדאי קיבל לצערנו הרב הרס וחורבן תל אביב הוצפה ואפילו נפש מישראל נפגעה. 

כרמל שאמה הכהן ראש עירית רמת גן הכניס גם נסיעות בשבת, חילולי שבת, שינוי הסטטוס קוו של העיר, וקיבל עכשיו מכת מחץ, יוצאים נגדו בחקירות רציניות.

עד לאן? למה להתריס, למה לשנות מצב שהיה טוב לכולם מאז שנכנסו גויים לארצנו הקדושה נהייתה להם אמירה, חנויות פתוחות בשבת, ארץ ככל הגויים. וזאת תודות לליברמן זה מה שאנחנו מאחלים לעצמינו? זו מדינת היהודים?

"כי האדם עץ השדה" האדם נמשל לעץ, סוד ההישרדות של העץ הוא בשורשים וזהו הסוד העוצמתי של העם היהודי כשהוא דבק בקדוש ברוך הוא הוא שורד! וישרוד גם אם הוא מושפל עד עפר ואפילו כמעט נכחד בסוף תהיה לו תקומה ועם ישראל יישאר חי וקיים לעד, אך כל זאת כשהוא צמוד לשורשים, כשהוא יונק את חיותו מאבותיו, מהתורה, מבורא עולם.

ומי יעמוד על המשמר? מי ידאג שלא נעלם מדפי ההיסטוריה כמו אומות שלמות שכבר לא קיימות? רק ש"ס! ש"ס, שעומדת איתן מול כל איתני הפוליטיקה מול המשסים והמשטינים עלינו לרעה, אתם רק תוקעים לעצמיכם מסמר בגלגלים אתם מפחדים בגלל זה אתם צועקים, אבל נשאר לנו גם להודות כי כל גלי השטנה ומסע השנאה כנגדנו בסוף רק לטובתנו ובזכותכם אתם מכניסים לתודעה את המהות שלנו היהודים.

אזי שנחדד ונתחזק היום "בפרוח רשעים כמו עשב", אמנם העשב מרשים מתפשט, מתרחב אבל עשב הוא זמני. אין לו עומק, אין שורשים שטחי ורדוד. מי שנשען על השורש גם אם יכו בו רוחות עזות הוא יישאר לעולם. במה אתם תאחזו? האם תתנו יד לבניית העם היהודי ולשמירה על צביונה של מדינת היהודים או חלילה לאיבוד צביונה? ביום הבוחר הפתק ש"ס מאתרג אותך ברשימת האנשים שנתנו יד לשמירה על צביונה של מדינת ישראל כמדינת העם 

רון חולדאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד