ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
גיס חמישי

חברת הכנסת תוקפת: "בנט שר המוות והברוטאליות"

חברת הכנסת עאידה תומא-סלימאן ממפלגת חד"ש, צייצה הערב בעקבות התיעוד של גרירת גופת המחבל על ידי כוח צה"ל בדחפור, ואמרה כי שר הביטחון נפתלי בנט הוא שר המוות והברוטאליות • "גונבים גופה, מתעללים בה באמצעות דחפור, ועדיין טוענים שזה הצבא הכי מוסרי בעולם"

חברת הכנסת תוקפת: "בנט שר המוות והברוטאליות"
נפתלי בנט במסיבת עיתונאים צילום: Sraya Diamant/Flash90

חברת הכנסת עאידה תומא-סלימאן ממפלגת חד"ש, צייצה הערב בעקבות התיעוד של גרירת גופת המחבל על ידי כוח צה"ל בדחפור, ואמרה כי שר הביטחון נפתלי בנט הוא שר המוות.

לדבריה, "גונבים גופה, מתעללים בה באמצעות דחפור, ועדיין טוענים שזה הצבא הכי מוסרי בעולם. מאז שבנט נכנס לתפקיד שר הביטחון אגירת גופות למען מיקוח היא מדיניות מוצהרת של ישראל. שר המוות וברוטאליות".

כאמור, את הדברים היא אמרה לאחר שהבוקר (ראשון) זיהה כוח צה"ל שני מחבלים שהתקרבו לגדר המערכת ממזרח לחאן יונס בדרום רצועת עזה, והניחו מטען חבלה סמוך אליה.

מצה"ל נמסר כי "הכוח, שנערך בנקודה אל מול הזיהוי, פתח באש לעברם. זוהתה פגיעה". מדיווחי הפלסטינים עולה כי שני המחבלים נהרגו. בנוסף דיווחו, כי צעיר שבא לסייע למחבלים נורה ברגלו ונפצע.

לאחר התקרית התפתח במקום עימות, לאחר שכוח צה"ל מנע את פינוי אחת הגופות. בסרטון שהופץ ברשתות הערביות נראה דחפור צה"לי מונע ממחבלים נוספים להגיע אל הגופה ואף אוסף אותה בעצמו, ככל הנראה, לצורכי מיקוח בעתיד.

ח"כ מתן כהנא מ"ימינה" שיתף את התיעוד בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "אפקט בנט - גופות מחבלים לא יחזרו עד השבת הבנים. אנשי חמאס שנשלחו לאסוף את הגופות נענו בירי לברכיים. כך מתנהלים מול ארגון טרור". שר הביטחון עצמו כתב: "נמאס מהביקורת הצבועה של השמאל. רבותיי, יפי הנפש: אתם לא הומניים! חמאס מחזיק את גופות הדר ואורון. אני מגבה את צה"ל שחיסל את המחבלים ואסף את הגופה. כך צריך וכך נעשה".

נפתלי בנט גופות מחבלים עאידה תומא סלימאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד