י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הציבור החרדי הפך למשיסה

הח"כ דורש: להסיר מיידית את הקמפיין של ליברמן

בעקבות קמפיין ההסתה החדש שנפרס היום בחוצות המדינה מטעם 'ישראל ביתנו', בו נכתב כי "ביבי וגנץ יחלקו את ישראל לחרדים", פנה ח"כ אייכלר ליו"ר ועדת הבחירות בדרישה שיורה להסיר את השלטים האנטישמיים: "הציבור החרדי הפך למשיסה ומבוזה ואין פוצה פה להסיר את החרפה"

הח"כ דורש: להסיר מיידית את הקמפיין של ליברמן
ליברמן בתעמולת בחירות מסיתה צילום: יח"צ

סגן יו"ר הכנסת ח"כ ישראל אייכלר מ'יהדות התורה' פנה היום (ראשון) ליו"ר וועדת הבחירות השופט ניל הנדל, שיורה להסיר את שלטי ההסתה האנטישמיים של 'ישראל ביתנו' נגד הציבור החרדי בחוצות המדינה ומכל מקום שפורסמו.

"הבוקר פרסמה מפלגת ישראל ביתנו שלטי חוצות בכל רחבי הארץ בהם "מאשימים" את ביבי וגנץ שיחלקו את המדינה לחרדיים. ('חרדים' באותיות אדומות). פרסומים אלו נוסחו על בסיס הסיסמה הידועה "פרס יחלק את ירושלים" כאשר החרדים מוצגים כאויבי העם", כתב אייכלר לשופט.

"זוהי הסתה חמורה בקמפיין האימה של ליברמן ומפלגתו שמוכיחים שוב ושוב שאין גבול לשנאה", טען ח"כ אייכלר והוסיף; "הציבור החרדי הפך למשיסה ומבוזה ואין פוצה פה להסיר את החרפה. אם היו מנסחים משפט כזה נגד הערבים, הייתה קמה כאן מהומה אדירה בדרישה להסיר את המודעות. היו זורקים את ליברמן מכל המדרגות ואפילו פוסלים את רשימתו לכנסת על פי סעיף 7א בגין הסתה לגזענות".

עוד טוען אייכלר כי "בדבריו של ליברמן נגד החרדים יש עבירה כפולה על סעיף 7א משום שלצד היותו מסית לגזענות חמורה נגד הציבור החרדי (אנטישמיות = גזענות) הוא גם שולל את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית כאשר הוא שולל את ההלכה היהודית".

אייכלר הוסיף וטען: "אין ספק כי בקשה לפסול את ליברמן הייתה נענית בשלילה, משום שרק אמירות נגד ערבים נפסלות על ידי בית המשפט העליון. ובכל זאת, לכל הפחות חובה על וועדת הבחירות להורות להסיר מידית את השלטים המסיתים שנתלו הבוקר המתירים את דמם של החרדיים. יש לזכור שאנטישמיות = גזענות. אם לא ייעשה כן, איש לא יוכל לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה".

 

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו קמפיין בחירות קמפיין ההסתה ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד