י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הנחיות מפורטות לשרים והח"כים

המסמך חושף: כך מתכננים בליכוד לנצח את הבחירות

שמונה ימים לבחירות, ובליכוד עושים הכל על מנת להעלות את אחוזי ההצבעה • מסמך שנשלח לשרים והח"כים של המפלגה חושף כיצד מתכננים בליכוד להעיר את 300 אלף המצביעים הרדומים

המסמך חושף: כך מתכננים בליכוד לנצח את הבחירות
קמפיין בחירות של הליכוד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שמונה ימים לבחירות, ובליכוד עושים הכל על מנת להעלות את אחוזי ההצבעה. בקמפיין המפלגה מדברים על 300 אלף מצביעי ליכוד שלא יצאו מהבית בפעם הקודמת, ופיתחו שלל שיטות לזיהוי והנעת הבוחרים, החל מאפלקציית "אלקטור" השנויה במחלוקת ועד למסרונים ייעודיים ועוד. גם חברי הכנסת מגויסים במאמץ. בשבוע שעבר נשלח מסמך הנחיות לח"כים ולשרים של הליכוד, ובו "תכנית עבודה" עד הבחירות. כך דווח ב-וואלה! NEWS.

במסמך הוסבר לח"כים כי הם צוותו לסניפי הליכוד הפזורים ברחבי הארץ, והם נדרשים להגיע אליהם לפחות פעמיים עד הבחירות, להיפגש עם הנהלת ופעילי הסניף וכן עם מצביעי הליכוד הפוטנציאליים באותה עיר. בנוסף הם נדרשים לקבל תכנית עבודה מראשי המטות, תכנית שתעלה את אחוזי ההצבעה.

המסמך שנחשף ב-וואלה! NEWS ונשלח לחברי הכנסת לפני כשבוע חובר על ידי ח"כ אופיר כץ, ראש מטה הארגון במפלגה, ובו נכתב כי הח"כים מתבקשים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם ראשי המטות בסניפים שעליהם הם אחראים, ולהבהיר להם כי הם "נדרשים להזמין את התומכים הפוטנציאלים בעיר לכנסים ופעילות בסניף, ולדאוג למערך היסעים ביום הבחירות ולסייע לאלו ולכלל התומכים בכל שיידרש". תחת הכותרת "הנחיות עבודה למימוש פוטנציאל מצביעים בסניפים", במסמך נכתב כי "הדגש החשוב ביותר הוא העלאת אחוז ההצבעה בערים הליכודיות".

השר גלעד ארדן קיבל את אשקלון, עיר הולדתו ונתיבות, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שהתגורר בעבר בגוש עציון, קיבל את האחריות על הסניפים בגוש עציון, אפרת וקריית ארבע ונוף הגליל, השר אלי כהן, בן העיר חולון, הופקד על העיר וכן על בת ים, כרמיאל ונשר, ח"כ דוד ביטן הופקד על עיר מגוריו ראשון לציון וגם על אור עקיבא. כץ עצמו, תושב עפולה, הופקד על העיר כמו גם על ערים נוספות בצפון כטבריה, חצור ובית שאן.

 

בחירות לכנסת ה-23 הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד