י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לעת הזה הגעת למלכות

למעלה מאלף רבניות ומשפיעות בכנס למען ש"ס

כנס ייחודי התקיים הערב בבנייני האומה. למעלה מאלף נשים רבניות ומשפיעות בישראל השתתפו בו ושמעו על חובת השעה, מאת נשיא מועצת החכמים, יו"ר התנועה ורעייתו | נשיא המועצת חכם שלום: "כוחה של אישה יותר טוב מאיש אבל בזכות הנשים שהן היום מוכנות למסור את עצמן קיבלנו את התורה"

למעלה מאלף רבניות ומשפיעות בכנס למען ש"ס
כנס נשים למען תנועת ש"ס צילום: אריאל אוחנה

למעלה מאלף רבניות ומשפיעות השתתפו בכנס חירום למען תנועת ש"ס בבנייני האומה.

הכנס הייחודי שעורכת תנועת ש"ס הינו כנס חירום לקראת הבחירות המתקרבות, לנוכח הסכנה הברורה ליהדות בהקמת ממשלת שמאל יחד עם ליברמן. הכנס העומד בסימן 'כי לעת הזו הגעת למלכות' נערך בערב ראש חודש אדר, כאשר הנשים מבינות את כוחן הגדולה במערכה ואת גודל האחריות המונח על כל אחד ואחת.

בכנס הוקרנה מצגת מושקעת המגוללת ימי הקמת תנועת ש"ס והמפעלות הגדולים שהיא חוללה במהלך השנים וכן מחזמר מיוחד המחבר את התקופה לימי אסתר המלכה, אשר בזכות תושייתה היא הצילה את עם ישראל.

הרבנית יפה דרעי, רעייתו של יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי אמרה באירוע: "מי שמוביל את הימין זה בנימין נתניהו. הוא מדינאי מבריק, מנהל את המדינה יוצא מהכלל, יש לו הרבה כתרים אבל אנחנו אומרים לכולם תדעו לכם בלי המזוזה של ש"ס חזקה לא תהיה כאן מדינה יהודית. אנחנו נלחמות על היהדות, אנחנו לא נלחמות בשביל כסאות כי אנחנו רוצות לשמור על המסורת שעמה הלכנו לאורך כל הדורות".

יו"ר תנועת ש"ס ושר הפנים אריה דרעי אמר כי "רוב הציבור הספרדי רוצה את נתניהו, אנחנו אומרים לו בפתק שאתה שם, פעמיים כי טוב, כשאתה שם ש"ס אתה מקבל את נתניהו אבל גם ממשלה יהודית".

לדבריו, "לפיד וליברמן מתכוונים להקים ממשלה מיד לאחר הבחירות רק כדי להפיל את נתניהו ולהוציא את החרדים מהממשלה. אני לא מבין מאיפה האדישות שלנו. יש מאות אלפי ספרדים שלא באו להצביע. האחריות להביא אותם הפעם היא על כל אחד ואחת מאיתנו".

נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, חכם שלום הכהן אמר בכנס: "כוחה של אישה יותר טוב מאיש אבל בזכות הנשים שהן היום מוכנות למסור את עצמן קיבלנו את התורה. רואים מה זה כוחה של אישה, הכוח של האישה חזק מאוד אשת חיל מי ימצא מההתחלה עד הסוף כל פסוק מעלה אותה עד השמיים".

בסיום הכנס ברך נשיא המועצת את הנשים בברכת כהנים והבטיח שמי שתפעל למען חיזוק כוחה של ש"ס תזכה לנחת יהודי מכל ילדיה.

תנועת ש"ס אריה דרעי יפה דרעי חכם שלום כהן בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד