י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הטרור מכה שוב

דרום אדום: 65,000 תלמידים נשארו בבית

"השגרה הושבתה": על רקע המצב הביטחוני - עשרות אלפי ילדים בדרום נותרו בבתיהם • "ברגע שאין לימודים - אתה יודע שיש כאן יום לא שגרתי"

דרום אדום: 65,000 תלמידים נשארו בבית
אילוסטרציה צילום: unsplash

בהתאם להנחיות פיקוד העורף מהלילה, כ-65,000 תלמידים לא פתחו הבוקר (שני) את יום הלימודים בדרום ונותרו בבתיהם, עקב ההסלמה.

על פי ההנחיות, בערים אשקלון, נתיבות ושדרות, וכן במועצות האזוריות, חוף אשקלון, אשכול, שדות נגב ושער הנגב - לא מתקיימים לימודים.

הנחיית פיקוד העורף הגיעה לאחר שאתמול שוגרו לישראל למעלה מ-30 רקטות, שמחציתן יורטו על ידי כיפת ברזל, ובתגובה צה"ל תקף יעדים של הג'יהאד האסלאמי ברפיח ובסוריה. בתקיפה סמוך לדמשק נהרגו של פעילי טרור של הארגון.

בהנחיית גורמי הביטחון, הבוקר הופסקה באופן זמני תנועת הרכבות בקטע שבין אשקלון לבאר שבע, ותחנות שדרות, נתיבות ואופקים סגורות לשירות. רכבות בקו הנגב המערבי (רעננה-באר שבע), מתחילות ומסיימות את נסיעתן מכיוון צפון בתחנת אשקלון.

נוסעים מ/אל באר שבע יעשו שימוש בקו המזרחי, העובר דרך תחנות לוד, להבים רהט וקריית גת. בנוסף נחסמו כבישים סמוכים מחשש לירי לעבר צירים מובילים, כפי שנעשה בעבר על ידי ארגוני הטרור.

גדי ירקוני, ‏ראש המועצה האזורית אשכול, אמר הבוקר לתכנית קלמן ליברמן בכאן רשת ב' כי, "השגרה הושבתה, ההרגשה היא של סבב לחימתי ואין חשק לעשות את מה שצריך בשוטף. ההחלטה לא לקיים לימודים היא משותפת שלנו ושל הצבא. ברגע שהחלטת שאין לימודים אתה יודע שקבעת לכולם שיש כאן יום לא שגרתי".

עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד