י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צילום אומנותי לאירוע שלכם

אם חיפשתם צלם לברית מילה, בר מצווה, כנס או אירוע מיוחד האתר שלנו מלא בגלריות שיוכיחו לכם בדיוק למה אנחנו הבחירה הנכונה ביותר

צילום אומנותי לאירוע שלכם
צילום אומנותי לאירועים צילום: יח"צ

אם חיפשתם צלם לברית מילה, בר מצווה, כנס או אירוע מיוחד האתר שלנו מלא בגלריות שיוכיחו לכם בדיוק למה אנחנו הבחירה הנכונה ביותר.
האתר בהנהלת צלם/אומן סטאס מוזיקו הינו האתר המוביל בישראל וכולל בו גם צילום אירועים פרטיים ועסקיים. סטאס הוא צלם-אומן שהתחיל את דרכו באירועים קטנים ופרץ בזכות צילום בוטיק אשר הופך כל אירוע פשוט לזיכרון ייחודי.

צילום אומנותי לאירועים • קרדיט: יח"צ

למעט האומנות שבצילומים שלנו, אנחנו דואגים שתחוו את הרגעים באירועים שלכם מבלי לדאוג לגבי התמונות, הכל מתוכנן מראש ע"י כמה מתוך שמונת הצלמים המקצועיים שלנו שמתמחים בצילום אומנותי כל אחד בתחום ההתמחות הייחודי לו- צלם ברית, כנס, צילום בוק בת/בר מצווה וימי הולדת וכדומה וידאגו לכך שתקבלו את התוצאה הטובה ביותר.
יתר על כן האתר מחולק לתחומים השונים ולכן קל מאוד להתמצא ולהגיע בדיוק לסוג הצילום האירוע אותו אתם מחפשים.

מה זה אומר צילום אומנותי?
צילום זה מבוסס על זוויות צילום ורגעים מיוחדים ובלתי נשכחים באירוע שלכם, אם בברית מדובר, הסנדק המרוגש ההורים שקצת לחוצים ובעיקר מתרגשים, אם מדובר ביום הולדת נתפוס את הרגע המרגש של הגעת העוגה, הפעילות השונה וכדומה.

צילום אומנותי לאירועים • קרדיט: יח"צ

בין היתר, צילום אומנותי מתבסס גם על עריכה וכאן חדרי העריכה המקצועיים שלנו נכנסים לתמונה, כך ניתן לדאוג שכל תמונה שתקבלו היא ברמה הגבוה ביותר הן מבחינת הצילום והן מבחינת הצבע, הדגשים המתאימים ועוד.
אם מדובר בצלם לבר מצווה לדוגמא, גם כאן לצילום אומנותי יש חשיבות, אפשר לצלם כל רגע ורגע ולקבל את התמונות ואפשר להשקיע זמן חשיבה לפי המיקום, הזוויות שמתאימות התאורה, בעלי השמחה וקרובים ואורחים עליהם צריך לשים דגש במהלך האירוע, כמובן שנצלם גם את טקס הסוכריות המסורתי – הזווית והדרך שלנו לא להפריע לכם בהלך האירוע אלא להיות חלק ממנו היא חלק מהמקצועיות הבלתי מתפשרת שלנו כחברה.

בחברתנו תמצאו את כל סוגי הצילום תחת קורת גג אחת, כך שאם נהניתם מהעבודה שלנו באירוע אחד וגם אם זו הפעם הראשונה, נוכל להמשיך לעבוד ביחד גם באירועים הבאים וזה קורה לנו לא מעט. אם לדוגמא תבחרו לצלם חתונה או אירוע גדול אחר, נשב לתכנן כמו בכל אירוע שלנו לשמוע מכם מה תרצו לקבל ונדאג שהצילום האומנותי יהיה הקו המנחה שלנו באירוע תוך כדי שימוש בדגשים שקיבלנו מכם. אנחנו מצלמים לא רק בסטילס אלא גם בוידאו, מגנטים ועוד- חשוב לנו להתאים את הצילום אליכם.

אנו מזמינים אתכם להתרשם במגוון הגלריות באתר וליצור עמנו קשר לגבי האירוע המיוחד שלכם.
שיהיה במזל! 

צילום צילום אירועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד