י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ליברמן על הפרת הצנזורה: "ממי מנסים למנוע את המידע?"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על הטענות שהפר הוראות צנזורה: "אף אחד לא אמר לי שיש צנזורה - "הקטרים יודעים, המצרים יודעים, חמאס יודע, וממי מנסים למנוע את המידע? מתושבי ישראל"

ליברמן על הפרת הצנזורה: "ממי מנסים למנוע את המידע?"
ליברמן צילום: פלאש 90

‏יו"ר ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר (שני) על הפרת הצנזורה בנוגע לביקור ראש המוסד ואלוף פיקוד דרום בקטר, אותה חשף בראיון לרינה מצליח במוצאי שבת.

"אף אחד לא אמר לי שיש צנזורה", הגיב הבוקר ליברמן בראיון לאריה גולן בכאן רשת ב'. "הקטרים יודעים, המצרים יודעים, חמאס יודע, וממי מנסים למנוע את המידע? מתושבי ישראל. הממשלה מנסה לרמות את הציבור", אמר ליברמן.

כזכור, שלשום - על רקע המתיחות בדרום - אביגדור ליברמן סיפר בראיון לרינה מצליח ב'פגוש את העיתונות', כי "ביום רביעי לפני שבועיים מבקרים בקטאר ראש המוסד יוסי כהן ואלוף פיקוד דרום הרצי הלוי בשליחות נתניהו והם מתחננים בפני הקטארים להמשיך להעביר כסף לחמאס". מדובר במידע שנאסר לפרסום על ידי הצנזורה והכתבים המדיניים והצבאיים נמנעו מלדווח על כך.

לדברי ליברמן, "נתניהו סנגור של חמאס ולוחץ על קטאר ומצרים להגן על חמאס". ראש הממשלה נתניהו לא נותר חייב והאשים את ליברמן בפגיעה בביטחון המדינה לצרכים פוליטיים. בראיון אתמול (ראשון) לרדיו צפון אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "זה בלתי נתפס שליברמן פוגע בביטחון המדינה לצרכים פוליטיים". לדברי נתניהו. "האיש החליט לעשות הכל אבל הכל להוריד אותי ואת הליכוד מהשלטון".

ליברמן מיהר להשיב במתקפה משלו כלפי ראש הממשלה, והגיב בפייסבוק: "מעולם לא הייתה דמות פוליטית שהדליפה ידיעות ביטחוניות לצרכים פוליטיים יותר מנתניהו. ממסמך שטאובר, דרך המצגת במהלך ישיבת הקבינט, תוך כדי מבצע צוק איתן, ועד לביטול בפועל של מדיניות העמימות שהייתה מקובלת מאז קום המדינה".

"במקרה", טען ליברמן לגופו של עניין, "ביקור ראש המוסד בקטאר השימוש בצנזורה הוא שימוש ציני ופוליטי, שנועד להסתיר את הכניעה לטרור והרצון לקנות שקט עד הבחירות, תוך כדי הפקרת ביטחונם של תושבי הדרום לטווח ארוך ואזרחינו וחיילנו הנמצאים בשבי של חמאס", שהוא מאשים כי "אצל נתניהו הכל פוליטיקה, והביטחון הוא אמצעי לצרכיו האישיים".

אביגדור ליברמן צנזורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד