ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הסתה קשה

פרופסור מהאוניברסיטה העברית: החרדים מפיצים את הקורונה

פרופסור מהאוניברסיטה העברית טוען שהחרדים מנשקי המזוזות הם אלו שהפיצו את הקורונה • לדבריו, צריך "להטיל הסגר על הערים החרדיות" • בפוסט אחר הוא קרא למחבלים לפרוע במתנחלים

פרופסור מהאוניברסיטה העברית: החרדים מפיצים את הקורונה
פינוי חולה עם חשש לקורונה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"מסתירים מכם את האמת בגלל הבחירות - הנגיף מתפשט במהירות בישראל מאז שקבוצת קוריאנים ביקרה במערת המכפלה. באיטליה חוסמים עיירות וערים כדי למנוע התרחבות ההדבקה. בישראל צריך לחסום את אלעד ובני ברק ומודיעין עילית וביתר עילית ונתיבות ובית שמש וכן שכונות גדולות באשדוד ובירושלים".

לא, זה לא לקוח מאתר ניאו נאצי. את הדברים האלה כתב פרופ' עמירם גולדבלום, פרופ' אמריטוס באוניברסיטה העברית.

בפוסט אחר כתב גולדבלום: "אזהרה - שימרו על חייכם ! תיירים מקוריאה טיילו ללא כל פיקוח בישראל ונודע עתה שהם חולים בוירוס הקורונה. רשימת המקומות שהם ביקרו נמצאת בעיתונות. בין היתר- וירוס הקורונה הגיע איתם למערת המכפלה ומשם, באמצעות מבקרים יהודים מנשקי מזוזות -עבר לבתי כנסת רבים בישראל ולשכונות הדתיות והחרדיות. ירושלים, בית שמש, אשדוד, בני ברק, ביתר עילית ומודיעין עילית ועוד.

מי שרוצה לשמור על נפשו - לא מתקרב למזוזות, לא מניח תפילין בדוכנים ברחוב, לא נכנס בזמן הקרוב למקומות ציבוריים בשכונות דתיות וחרדיות --- עד שיתברר שהנגיף בישראל חוסל - מומלץ להישמר מכניסה לבתי כנסת, מתנ"סים, אולמי חתונות, וגם...לקלפיות בבתי ספר ומקומות ציבוריים אחרים ! דירשו במשרד הפנים קלפי בסביבה בטוחה".

ובכן, איזה כיף שיש את מי להאשים בקורונה. החרדים מנשקי המזוזות הם אלו שהפיצו את הקורונה.

ואגב, החרדים הם לא היחידים שהוא משתלח בהם. לפני שלושה שבועות הוא תקף את המתנחלים וכתב: "הפורעים הטרוריסטים מההתנחלויות פוגעים יומיום בתושבים הפלסטינים", וקרא לפלסטינים "להקים מיליציות חמושות שיגנו על הכפרים והעיירות שלהם מול המתנחבלים".

האוניברסיטה העברית קורונה הסתה ברשת הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד