י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"בושה וחרפה"

עודה: "תפסיק לשקר"; נתניהו: "זה השותף של גנץ"

עודה: "לא נשתף פעולה עם ממשלה שתוקפת בעזה" • נתניהו: "בזמן שחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שומרים על ביטחון ישראל, שותפו של גנץ בכנסת מגנה זאת"

עודה: "תפסיק לשקר"; נתניהו: "זה השותף של גנץ"
עודה ונתניהו צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת

ראש הממשלה נתניהו תקף היום (שני) בחריפות את הדברים שאמר יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה לחדשות 12, לפיהם לא יתמוך בממשלה שתתקוף בעזה. "בושה וחרפה", תקף נתניהו. "בזמן שחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שומרים על ביטחון ישראל, שותפו של גנץ בכנסת מגנה זאת".

הוא הוסיף כי  "לגנץ אין ממשלה בלי איימן עודה ואחמד טיבי וממשלה כזאת תסכן את ביטחון מדינת ישראל". עודה הגיב לנתניהו ואמר "תפסיקו לשקר לציבור - אי אפשר להרתיע אנשים שאין להם מה להפסיד". לדבריו, "הרשימה המשותפת היא היחידה שמציבה אלטרנטיבה חברתית ומדינית. בלי מהלכים חד-צדדים, סיום המצור, ומשא ומתן לשלום צודק ולא הסדרה זמנית שרק תוביל למותם של חפים מפשע נוספים".

כזכור, הבוקר (שני) הצהיר עודה באופן חד משמעי בראיון לחדשות 12 שלא ישתף פעולה עם ממשלה שתוקפת בעזה. "אנחנו רוצים לסיים את הכיבוש ושיהיה שלום בין שני העמים. הגישה הזו היא לא הגישה של גנץ – הוא תומך בסיפוח חד צדדי".

הוא הוסיף כי "אין מגעים בינינו לבין גנץ. הוא לא רוצה שיתוף פעולה ואנחנו רוצים לנצח את המושג רוב יהודי. במקרה שהוא יגיד לנו שיש לו גישה אחרת מהקמפיין, יש על מה לדבר. אם תהיה גישה אחרת - נבחן אותה".

איימן עודה בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד