י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
גנץ ונתניהו תקפו

ח"כ עודה: לא נתמוך בממשלה שתתקוף בעזה

יו"ר הרשימה המשותפת חבר הכנסת איימן עודה, הצהיר היום בראיון לחדשות 12 כי מפלגתו לא תתמוך בממשלה שתתקוף בעזה • נתניהו וגנץ תקפו את עודה ואחד את השני

ח"כ עודה: לא נתמוך בממשלה שתתקוף בעזה
איימן עודה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עודה מעורר סערה > מצהיר שלא יתן לממשלה בעזה נתניהו וגנץ תוקפים


בצל ההתקפות של ראש הממשלה נתניהו כי כחול לבן לא תוכל להקים ממשלה ללא הרשימה המשותפת, יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה מצהיר היום בראיון ל N12 כי מפלגתו "לא תשתף פעולה עם ממשלה שתוקפת בעזה. ומעורר סערה".

עודה הצהיר כי לא ייתן יד לממשלה שתוקפת בעזה, לדבריו "אנחנו רוצים לסיים את הכיבוש ושיהיה שלום בין שני העמים. הגישה הזו היא לא הגישה של גנץ – הוא תומך בסיפוח חד צדדי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדברים ואמר: "בושה וחרפה. בזמן שחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שומרים על בטחון ישראל, שותפו של גנץ בכנסת מגנה זאת". לדבריו, "לגנץ אין ממשלה בלי איימן עודה ואחמד טיבי וממשלה כזאת תסכן את ביטחון מדינת ישראל".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ תקף אף הוא את עודה וגם את נתניהו ואמר: "בית נפגע בנתיבות, משפחות בורחות למקלטים וילדים בוכים בפחד-אבל ראש הממשלה מוצא זמן להמשיך בקמפיין השקרי שלו במקום להשיב את השקט לדרום. דבריו של עודה מקוממים, בדיוק בגלל התבטאויות כאלו הוא לא יישב בממשלתי".

גנץ הוסיף ותקף את נתניהו כשאמר: "נתניהו, המדינה תחת אש-לך תטפל בה. לתושבים בדרום מגיע יותר".

איימן עודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד