י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת מבצע צבאי?

נתניהו וגנץ מבטלים כנסי בחירות - בנט מתייעץ בקרייה

לאור המצב הביטחוני, ראשי המפלגות עוזבים לרגע את מטות הבחירות ומפנים את זמנם להתייעצויות ביטחוניות. ראש הממשלה ביטל את הלו"ז שהכיל סיבוב כנסים בצפון ובנט צפון בקריה

נתניהו וגנץ מבטלים כנסי בחירות - בנט מתייעץ בקרייה
נפתלי בנט והרמטכ"ל צילום: דו״צ

הבחירות בצל ההסלמה הגוברת בדרום: בעקות המשך ירי מטחי הרקטות מרצועת עזה לעבר יישובי ישראל ובעקות עליית המדרגה שחלה בשעות האחרונות עם התרחבות טווח הירי לעבר נתיבות - ראש הממשלה בנימין נתניהו ויושב ראש כחול לבן מבטלים את כנסי הבחירות המתוכננים שלהם הערב. שר הביטחון בנט מכנס התייעצות ביטחונית בקרייה שבתל אביב.

גם ראש הממשלה מפגין נוכחות ובליכוד הודיעו היום באופן רשמי כי "עקב המצב הביטחוני, ראש הממשלה ביטל את השתתפותו בכנסים של הליכוד בטבריה ובצפת והוא יקיים הערכות מצב ביטחוניות בקריה". מעריציו של נתניהו בריכוזי הצפון שהמתינו לראש הממשלה בכיליון עיניים התאכזבו מהביטול. 

במפלגת כחול לבן מנגד, היו אמורים לחגוג הערב (שני) שנה להקמת המפלגה המאוחדת, שכזכור הוקמה ערב הבחירות לכנסת ה- 21, והכינוס שתוכנן להתקיים היום בהשתתפות מאות על הפעילים - בוטל. בכחול לבן מסרו, כי "לאור המצב הביטחוני הוחלט לקיים הצהרה ביטחונית משותפת של יו"ר כחול לבן, והרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, לצד שותפיו להנהגה בוגי יעלון וגבי אשכנזי - ולבטל את כנס הפעילים של כחול לבן בתל אביב".

גם יו"ר ימינה ושר הביטחון נפתלי בנט - שלראשונה מאז כהונתו מתמודד עם הסלמה דרמטית - צפוי לעצור את לו"ז הבחירות המתוכנן. בסביבתו של בנט מוסרים, כי הוא שוהה בשעות האחרונות בהתייעצויות ביטחוניות בקריה.

על פי הודעת משרד הביטחון, גם בשעה זו שר הביטחון שוהה בקרייה בתל אביב ומקיים התייעצות ביטחוניות עם הדרג הביטחוני ועם ראש הממשלה לקראת תגובה אפשרית של צה"ל למטח הרקטות אל עבר יישובי ישראל.

הסלמה נפתלי בנט בנימין נתניהו מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד