י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"דין איווט כדין לפיד"

ליצמן בהכרזה רשמית: "לא נשב בקואליציה עם ליברמן"

זה ארך זמן רב אבל זה הגיע בסוף. ליצמן נותן גם כריתות לכל שותפות עם האויב החדש וקובע: "דין ליברמן כדין לפיד. לא נשב עם איווט" • ליצמן מזהיר מפני שיבוש מערכת הבחירות ומבהיר: "נעשה כל מה שצריך לעצור את התפשטות המחלה" • וגם; "גנץ ולפיד הורסים את המדינה היהודית"

ליצמן בהכרזה רשמית: "לא נשב בקואליציה עם ליברמן"
יעקב ליצמן/אביגדור ליברמן צילום: דוד כהן/תומר נויברג, פלאש 90

"לא נשב עם ליברמן", הודיע היום רשמית יו"ר 'יהדות התורה' יעקב ליצמן והבהיר: "מבחינת, דין ליברמן כדין לפיד".

בראיון לצמד המגישים משה גלסנר ועו"ד אבי בלום בתוכנית 'שחור לבן' ב'ערוץ כנסת', שלל ליצמן כל אפשרות של שיתוף פעולה קואליציוני הן עם לפיד והן עם ליברמן. בהתייחסו לדבריו של ח"כ עופר שלח בתכנית 'שחור לבן' שהובאו כך ב'בחדרי חרדים', אודות "ערוצים נסתרים עם החרדים", הגיב ליצמן, "יש לי כדורים בשביל אנשים הזויים מכחול לבן שמפיצים שמועות שמדברים איתם. הם שקרנים ומשקרים".

בעיצומו של משבר הקורונה מתייחס ליצמן גם לתרחיש של בחירות תוך כדי התפשטות המגיפה: "זה לא המצב. בדקנו את עצמנו, גם בוועדת הבחירות, ישבנו עם המנכ"לית, בדקנו את כל הדברים. אנחנו לא חוששים עד כדי כך. עושים קלפיות ייעודיות רק לאלו שיש להם הסגר. ולכן, אנחנו נשמור על כולם שאפשר להגיע להצביע וכל הדברים. אנחנו כן חוששים שאנשים יוציאו כל מיני פייק ניוז שיראו שהבחירות לא ילכו למקום שהם רוצים".

על הטענות כי משרד הבריאות איבד שליטה וטעה כשהשיב את נוסעי הספינה מיפן לישראל השיב ליצמן כי "נוסעי הספינה פעלו בניגוד להוראות כשהסירו את המסכות במהלך הטיסה לישראל", ולמרות זאת ליצמן מסביר כי המצב בשליטה: "אין חשש לסגור את המדינה. אנחנו שולטים ברוך ה' על המצב. אמרנו כל הזמן שיהיה קורונה, שייכנס לכאן, אכנס נכנסנו שתיים אולי שלוש. אנחנו שולטים על המצב".

ליצמן מגיב גם למתקפות מכיוונה של כחול לבן וישראל ביתנו – שטענו כי החריף את המשבר כדי להרתיע בוחרים מלהגיע לקלפיות: "אנחנו מחמירים בזהירות, ולא כמו אידלמן שחושב שאנחנו מנצלים את זה למערכת הבחירות, הוא מתנהג בהפקרות. הוא מתנהג כמי שלא אכפת מהחיים של האזרחים. לפיד רוצה רק את הנדל"ן בראשל"צ, המבנה שייעדנו לבידוד לחולים בקורונה".

בפתיח של תוכנית שחור לבן התייחסו בלום גלסנר גם לתחקיר בחדרי חרדים על הימנעותו של גנץ מהענקת ראיונות לתקשורת החרדית ומנו את רשימת הסיבות שבגינן גנץ חושש להתעמת עם התקשורת החרדית. בתוכניתם, נחשפה פגישה של גנרל שפשט את מדיו וישב עם ראשי הישיבות בתקופתו של לפיד כשר אוצר, על מנת להבהיר להם כי הצבא ימסמס את חוק לפיד מאחורי הקלעים.

 

אבי בלום משה גלסנר יעקב ליצמן אביגודר ליברמן ערוץ הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד