י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בגיל 57 ללא זש"ק

בד"ה: אספן התמונות המפורסם מגור הלך לעולמו

ר' לייבל טלר ז"ל שנפטר ללא זרע של קיימא, היה אספן תמונות ענק מהרבי מגור שליט"א, גדולי הצלמים בארץ היו מוכרים לו את התמונות והוא אסף אותם באדיקות. בסוף השבוע הוא נפטר לבית עולמו 

בד"ה: אספן התמונות המפורסם מגור הלך לעולמו
ר' יהודה אריה לייב (לייבל) טלר ז"ל צילום: בורו פארק 24

ברוך דיין האמת: בארה"ב נפטר בסוף השבוע לבית עולמו, החסיד ר' יהודה אריה לייב (לייבל) טלר ז"ל, מחסידי גור בשכונת בורו פארק בברוקלין ומי שנודע כאחד מגדולי אספני התמונות של חסידות גור בדור האחרון והוא בגיל 57 בפטירתו.

החסיד ר' לייבל ז"ל, בנו של הרה"ח רבי ירוחם פישל טלר ז"ל מאנטוורפן שבבלגיה, היה קשור לאדמו"רי בית גור וזכה לקרבה מיוחדת מהרבי ה'פני מנחם' מגור זצ"ל, כמו כן היה קשור בלב ונפש לאדמו"ר מגור ונועץ עמו בכל צעד ושעל.

הוא נודע בעיקר כאספן תמונות של האדמו"ר מגור שליט"א ובביתו היו מיליוני תמונות של הרבי מגור מכל האירועים שבהם השתתף.

אחד הצלמים שהיה מעביר לו תמונות בקביעות מספר ל'בחדרי חרדים': "כל אירוע שבו היה משתתף הרבי מגור הוא היה רוכש את כל התמונות גם אם באירוע היו כמה צלמים הוא רכש מכולם, צריך להבין שבגור היה קשה לצלם אך באירועים ציבוריים כדוגמת בחירות וחתונות שנערכו או כל אירוע שבו הרבי השתתף הוא היה דואג לקבל את התמונות לאוסף שלו".

הצלם מספר עוד ל'בחדרי': "הוא לא רק שמר לעצמו הוא חשב גם על אחרים, זה היה החיים שלו הוא השקיע בזה דמים מרובים, כבר עכשיו הוא כבר חשב על חודש שבט תשפ"א וכבר קבע עם צלם שיצלם את החתונה שתתקיים בחצר החסידות".

הצלם מספר כי "ר' לייבל היה מחזיק בביתו את אחד מהאוספים הכי גדולים שקיימים בתמונות של הרבי מגור, הוא לא היה עושה עם זה כלום הוא רק שמר את זה לעצמו".

מכיוון שהמנוח לא הניח אחריו זרע של קיימא, הציבור נקרא ללמוד לעילוי נשמת ר' יהודה אריה לייב בן רבי ירוחם פישל.

תהא נשמתו צרורה בצרורה החיים.

האדמו"ר מגור תמונות רבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד