י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר ההתחייבות שדרש

פרסום ראשון: בדקה ה-90; הרב דוד חי הכהן יתמוך ביהדות התורה

הישג ל'יהדות התורה' הרב דוד חי הכהן, מרבני הציונות הדתית, אשר לו קהילה ענפה בבת ים, יביע הערב תמיכה ויורה להצביע עבור רשימת 'יהדות התורה', לאחר שאלה יתחייבו בפניו שלא לתמוך בהקמת מדינה פלסטינית במסגרת עסקת המאה

פרסום ראשון: בדקה ה-90; הרב דוד חי הכהן יתמוך ביהדות התורה
ראשי יהדות התורה אצל הרב דוד חי הכהן צילום: באדיבות המצלם

חשיפת 'בחדרי חרדים': לאחר שהרב דוד חי הכהן, ממנהיגי הציונות הדתית, נמנע בחודש האחרון לתמוך ב'יהדות התורה' בעקבות הסכם המאה ובו הצהרה להקמת מדינה פלסטינית, כשב'יהדות התורה' סירבו להעביר התחייבות שלא יתמכו בהקמת מדינה פלסטינית - הרב חי הכהן יתמוך בכל זאת ב'יהדות התורה', כך נודע הערב ל'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הערב בשעה 21:30 יגיעו ראשי 'יהדות התורה' למעונו של הרב כהן בבת ים ויחתמו על מכתב התחייבות, כשלאחר מכן יודיע הרב חי הכהן על תמיכה מחודשת ב'יהדות התורה' לקראת הבחירות לכנסת ה-23 בעוד שבוע בדיוק.

ככל שנודע ל'בחדרי חרדים', חברי סיעת 'יהדות התורה' שישתתפו במעמד הערב, לא יחתמו על נוסח חדש, אלא יחתמו מחדש על המסמך הקיים שנקבע בבחירות הקודמות. כך שהדרישה של הרב דוד חי הכהן לקבל התחייבות ש'יהדות התורה' לא תצטרף לממשלה שתאמץ את הסכם המאה או תסכים למדינה פלסטינית, לא התקבלה, אולם למרות זאת הרב מודיע על תמיכה ברשימה החרדית.

יהדות התורה הרב דוד חי הכהן מדינה פלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד